עמוד הבית » כל הטיפים לאנטי אייג'ינג

כל הטיפים לאנטי אייג'ינג

צילום יחצ
הטיפים של הדרמטולוגית ד"ר מרינה לנדאו לעור פנים קורן ובריא האטת תהליך ההזדקנות טיפולי אסתטיקה ויופי
  1. לעולם אל תתעסקי עם חצ'קונים- זה רק יעכב את ההחלמה ויעלה סיכוי לצלקת. פצעון הוא כמו מגנט לידיים. לפוצץ, לגרד ולחסל. אז זהו שלא. כל התעסקות עם הפצעונים, מאריכה את זמן הריפוי שלהם ומעלה סיכוי לזיהום משני, פיגמנטציה וצלקת. תתייעצי עם הרוקח או רופא העור מה הדרך היעילה והבטוחה ביותר "לקצר את חייו" של החצ'קון
  2. כמה מוצרים צריכים להיות על מדף הטיפולים? זה תלוי בהמון גורמים, שלרובם אין שום קשר לאמת המדעית. (מה למדנו מאימא? כמה אנחנו אוהבות קופסאות ובקבוקים חדשים? וכו'). האמת המדעית היא שצריך תכשיר ניקוי (מים וסבון יכולים בהחלט לתת מענה), תכשיר פעיל, תכשיר לחות, מסנן קרינה. למעשה הסדר הוא הפוך:1. מסנן קרינה, 2. תכשיר פעיל (על בסיס רטין A או רטינול), 3. קרם לחות, 4. תכשיר ניקוי. הרכב התכשירים מושפע מסוג העור- עור יבש דורש תכשירי ניקוי עדינים יותר וחומרים מלחחים "מזינים" יותר. והפוך.
  3. לעמוד מול המראה ולמתוח את הפנים כלפי מעלה- לא ממש עוזר להרים את הפנים. גם לא עמידה על הראש. אם את מרגישה שפנייך נופלים, מדוע לא תשקלי הרמה בחוטים? זה לא ניתוח והתוצאה איננה ניתוחית. אבל בשנים האחרונות, הרמת הפנים בחוטים הפכה לטרנד קוסמטי משמעותי בעולם כולו.
  4. קיץ היא עונה קשה לעור, אך גם לתכשירם הקוסמטיים שלנו. לעולם אל תשאירי שום תכשיר במכונית – בטמפרטורה שעולה על 50 מעלות, שום תכשיר לא שורד. תנסי לראות מה הטמפרטורה בחדר אמבטיה, יתכן וכדאי לשקול להעביר כמה תכשירים לאחסון במקרר.
  5. אם החלטת על טיפול בחומרי מילוי, זכרי שהביטחון של הטיפול הוא אחד הגורמים החשובים. תשאלי מה החומר שעומדים להזריק לך והאם הוא בטוח.
  6. העור סביב העיניים והשפתיים הם "הברומטר" של לחות העור. אם את מרגישה יובש בשני האזורים הללו, שקלי להחליף את תכשיר הלחות שלך לתכשיר "מזין" יותר.
  7. תאי העור מתחלפים באופן טבעי כל חודש. עם הגיל התהליך הזה הופך יעיל פחות. ולכן חשבי על פילינגים- ביתיים, קוסמטיים, רפואיים. הכול בהתאם למצב עורך.

ד"ר מרינה לנדאו הינה יועצת רפואה של חברת סלע מדיקל העוסקת בהפצת מכשור במגוון תחומי הרפואה  בתחום הנוירו-רדיולוגיה פולשנית

{צנתורי מח} הכירורגיה והאסתטיקה הרפואית מהגדולות בארץ.

הוספת תגובה

הוספת תגובה