עמוד הבית » לא חוזרים לבית הספר בלי המותגים של "אליטל

לא חוזרים לבית הספר בלי המותגים של "אליטל

צילום יחצ
שנת הלימודים החדשה כבר בפתח, וחשוב להתכונן לה מבעוד מועד ולא לחכות לרגע האחרון. היערכות מראש מורידה לחצים מיותרים הן מההורים והן מהילדים, בעיקר אלה שעולים לכיתה א' וזו להם השנה הראשונה בין כתלי בית הספר

איך והיכן עושים קניה נכונה וחכמה מבלי לבזבז זמן וכסף מיותר? אני כאן כדי לספר לכם על רשת "אליטל" שמרכזת עבורכם את רוב הקניות תחת קורת גג אחת ובמחירים הכי טובים שיש. ילקוטים, בגדי ספורט ואופנה, ומבחר עצום של נעלי ספורט ממיטב המותגים המובילים בעולם. "אליטל" הוא המקום למצוא מוצרים איכותיים במחירים הכי אטרקטיביים הקיימים בשוק.

"אליטל" היא רשת מותגי ספורט לכל המשפחה המציעה מבחר גדול של מותגים לנעלים, הלבשה ולציוד ספורט ובמחירים מוזלים. מותגי-על מובילים כמו אדידס, ריבוק, קונברס, דיאדורה ועוד.

החנות של "אליטל" בבני ציון הייתה מוסד ואייקון למותגי הספורט המובילים ובמחירים נמוכים. החנות בבני ציון נסגרה וצמחה לרשת בת 6 סניפים כחלק מקבוצת MGS שהיא קבוצת הספורט הגדולה בישראל. 100,000 פריטים בכל סניף ו-1000 מ"ר של כל חנות. ויותר מזה, חווית הקניה הייחודית לא השתנתה וגם אותו היחס האישי והמקצועי שמקבל כל לקוח הנכנס בשערי הרשת.

מדיניות המותג הייתה תמיד ונשארה גם כיום, לשמור על רמת מחירים נמוכים בכל אחד מהסניפים. הרשת מתחייבת למחירים הוגנים כל השנה ולכבוד החזרה לבית הספר – למבצעים שלא תמצאו במקום אחר.

בתחום הנעלים – רק ב"אליטל" תמצאו נעלים לילדים של כל מותגי הספורט הכי מוכרים ומובילים בעולם כמו : אדידס, נייק, קונברס, ריבוק, קאפה, דיאדורה, אסיקס, אולסטאר, סקצ'ס ומיזוני, לצד מותגי נוספים כמו ניו-באלנס, בלנסטון, טימברלנד, סטיב מאדן, מורל ועוד ועוד.

מגוון הדגמים של כל מותג הוא רחב ויכול להציע את הנעל המושלמת לכל ילד. כי מי לא רוצה שהילד שלו יהיה הכי קול, מדליק ומעודכן כבר ביום הראשון ללימודים?

מבצע  לקראת החזרה לבית הספר, 2 זוגות נעלים לילדים רק ב-200 ₪, על מגוון מותגים כמו קאפה, דיאדורה, ריבוק סקצ'רס ועוד.

ב"אליטל" לא שוכחים את ההורים, וזה הזמן לפנק גם אותם במבצע של 2 זוגות נעלים של מותגי העל כמו ריבוק, אדידס, נייק, וסקצ'רס, במחיר של 400 ₪ בלבד.

ומה עם תיקים וילקוטים לבית הספר? פה תמצאו את התיקים הקולים והמעודכנים שכל הילדים רוצים, אלו של מותגי-העל כמו אדידס, נייקי, ריבוק ועוד, עם הדגמים המעודכנים, ובמחירים של 79-249 ₪ בלבד.

בתחום ביגוד הספורט והאופנה הרשת מובילה בכל הקשור לאיכות, למותגים, למחירים ולמגוון האפשרויות שעומדות בפני הקונה. אדידס, קאפה, ריבוק, בגדי הים של המותג ארנה ועוד.

כי אין ילד שלא ירצה להגיע ביום הראשון  ללימודים לבוש בחליפות כדורגל מקוריות של קבוצות הכדורגל ברצלונה, ריאל מדריד ויובנטוס, ובמחיר של 3 פריטים רק ב-99.90 ₪. חליפות דמויות של סופרמן, באטמן, פרוזן ועוד – 3 פריטים ב-99.90 ₪.

מכנסים וחולצות ספורט של המותג "סטרטר" 3 פריטים 3 פריטים ב-99.90 ₪. חליפות דיאדורה לילדים ונוער 2 מוצרים במחיר של 99.90 ₪, וחליפות פוליאסטר לילדים ונוער במחיר של 39.90 ₪ בלבד.

עכשיו זה הזמן להצטרף למועדון החברים של רשת "אליטל" בעלות חד פעמית של 20 ₪ בלבד ותקבלו 40 ₪ מתנה לקנייה הבאה, וכן שפע הטבות ומתנות בלעדיות לחברי מועדון החברים.

פותחים את השנה עם המותגים האופנתיים והמעודכנים של רשת "אליטל"

צילום יחצ

רשת "אליטל" סניפים: אשדוד צומת עד הלום 08-8649500, באר שבע, מתחם יס פלנט, ברוך קטינקא 2, 08-9393944 חיפה, מתחם חוצות המפרץ, הקיטור, 04-8845545 יוקנעם, קניון G התמר 2, 04-9598363 כפר סבא, קניון G ויצמן 207, 09-7677700 וראשון לציון, סינמה סיטי משה דיין 32, 03-7166330

https://elital.co.il/

https://www.facebook.com/elital2014