עמוד הבית » להיות הכי זוהרת ביום האהבה

להיות הכי זוהרת ביום האהבה

צילום יחצ
חג האהבה בא להזכיר לנו את האנשים שאנחנו אוהבים, לומר להם מילות אהבה, לבלות ביחד, ואם אפשר גם להחליף מתנות.

אם במתנות עסקינן, הנה המתנה המושלמת בשבילך וגם בשבילו. פרגני לעצמך כי מגיע לך הטוב ביותר – מגוון טיפולים קוסמטיים שכבר מזמן חלמת לעשות. "ויפה שעה אחת קודם" כי אם את רוצה להיות מושלמת לכבוד ט"ו באב, יש צורך להיערך מראש היות וישנם טיפולים הדורשים זמן החלמה.

אלף בית בכל טיפול אסטטי הוא לפנות למקום מוסמך עם צוות מקצועי ומיומן. בקשי תעודות מקצועיות, המלצות, וסמכי על תחושת הבטן שלך. עדיפים אנשי מקצוע מתחום הרפואה, רופאים שעשו גם התמחות בתחום האסתטיקה ועם ניסיון מוכח.

פורצת דרך ומובילה בתחום הטיפולים האסתטיים מזה 15 שנה היא ד"ר לורה מוצ'ניק, רופאת משפחה ובעלת מומחיות בטיפולים אסטטיים אותם רכשה לאורך השנים בהשתלמויות מקצועיות בצרפת והולנד. אשת מקצוע מוסמכת ומיומנת אשר ממשיכה להתעדכן בחידושים הטכנולוגיים בתחום וליישמם בקליניקות שלה.

אצל ד"ר מוצניק תמצאו את מגוון הטיפולים הרחב תחת קורת גג אחת:

הסרת שיער, עם מכשור הלייזר המתקדם בעולם. הטיפול דורש מספר פגישות. כדי להגיע לט"ו באב עם עור חלק נקי משערות יש לקבוע פגישה בקליניקה מבעוד מועד.

טיפולי לייזר, עם מכשיר הלייזר Viora 30. לטיפול בבעיות פיגמנטציה וכתמי עור, צלקות פוסט אקנה על הפנים, הגב והכתפיים, וכן בעיות צלוליטיס.

המסת שומן, באזור הצוואר המסגיר את גילה של האישה, ובסנטר. טיפול יעיל ובטוח ללא התערבות כירורגית ע"י הזרקת חומר הגורם לפירוק והמסת תאי השומן.

חומצה היאלורונית, למעלה מ-1000 מזרקי חומצה ובוטוקס הזריקה ד"ר מוצ'ניק עד היום למילוי קמטים במיוחד באזור האף והפה, עיבוי שפתיים, הרמת גבות ופיסול הפנים.

טיפולי פילינג, שיטת הטיפול SkinTech ל-3 סוגי פילינג: שטחי, יסודי/בינוני, ועמוק, המבוססת על שחרור מבוקר של חומר הגלם לתוך העור. תוצאות אפקטיביות במינימום כאב.

מתיחת פנים עם חוטים ללא ניתוח – ללא ניתוח, ללא הרדמה מלאה, ועם תוצאות מידיות. ההחלמה קצרה של יומיים, ופתרון מושלם לחוששות מהרדמה מלאה.

מתיחת צוואר. ללא התערבות כירורגית בשיטת ”טריפל וייז" המורכבת מחומצה היאלורונית, בוטוקס, ורדיאס. חומרים עם רכיבים טבעיים ופעולה לטווח ארוך.

פיסול הפנים, ללא ניתוח, מענה מהיר ומושלם להעלמת קמטים, הרמת פנים, מילוי שקעים, צניחת לחיים וגבות, הידוק קו הלסת והסנטר, מילוי שפתיים, רפיון עור הצוואר והמצח, ועוד.

ד"ר מוצ'ניק תבנה עבורך את הטיפול האישי האולטימטיבי לתוצאות הטובות ביותר לט"ו באב.

 

קליניקות של ד"ר לורה מוצניק : תל אביב, רמת החייל, רחוב ראול ולנברג 20, קרית מוצקין, שדרות גושן 86 קומה 1, באר שבע, בית אביסרור קומה 1. לתיאום תורים יש להתקשר  053-2385399.

צילום יחצ

הוספת תגובה

הוספת תגובה