עמוד הבית » להיות עם לחשוב על…

להיות עם לחשוב על…

צילום: פרטי
לא תמיד אנחנו נמצאים כל כולנו עם הפרטנר שלנו בשלב היחסים המיניים המעשיים. אני לא מתכוון לצירוף אדם נוסף במיטה, אלא לסיטואציה אחרת. שהגוף שלנו כולו נמצא עם הפרטנר, אך המחשבה נמצאת במקום אחר, עם מישהו אחר. מדובר על גבר או אישה שמדמיינים בראשם וחושבים על גבר או אישה אחרים בזמן קיום היחסים, הגורמים להם לריגוש והתעוררות במהלך האקט.

הם אמנם לא ישכבו איתם לעולם בפועל והם נאמנים בצורה מוחלטת לבני הזוג שלהם, אך בכל זאת, המחשבה תוך כדי האקט על גבר או אישה אחרים עושים להם את זה ומעוררים בהם את הריגוש. לא נוכל להגדיר את התופעה הזאת כבגידה בבני הזוג שלהם, ואולי בגידה זה עניין של פרשנות, אך סביר להניח שבגלל שהנאמנות הזוגית והמינית נשארת בעינה, חזקה ובלתי מתפשרת, הפרשנות של מחשבה על אחר כבגידה היא מסתבר, ללכת רחוק מדי.

התופעה הזאת של "להיות עם ולחשוב על" היא תופעה מצויה, אפילו מאד, גברים ונשים רבים הודו בפניי שהם חשבו באמצע אקט על מישהו או מישהי אחרת, יש כאלה שעשו זאת פעמים בודדות כדי לעורר את עצמם כשהם לא היו מספיק מעוררים מינית ויש כאלו שהתמכרו לכך ולא יכלו לחוות גירוי מיני לולי מחשבה על אדם אחר תוך כדי האקט.

צילום: pixabay

לא תמיד המחשבה על אחרים תוך כדי קיום היחסים היא בשביל לעורר תשוקה כבויה, לפעמים זאת סוג של פנטזיה מינית שכנראה לא נוכל להגשים, אך יש כאלה שכייף להם לדמיין אותה בשביל להגביר את הגירוי והריגוש שלהם. יש המפנטזים בראשם תוך כדי סקס, סצנות שהם ראו בכל מיני מדיות, או גברים ונשים שהם אולי נתקלו בהם ברחוב מבלי להכיר אותם בכלל, אך הלבוש או המראה שלהם משך אותם. כך או כך, אלו מאפייני התופעה בקצרה שכל מי שחי בתוך התבנית שלה מבין ומזדהה מייד.

צילום: pixabay

יש כאלו הטועים לחשוב, שחלק מכנות ופתיחות זוגית הינה לשתף את בני הזוג שלנו על המחשבות שלנו תוך כדי הסקס, גם כשמדובר על מחשבות על אחרים. אולי יש כאלו שזה ידליק אותם, בעיקר לחובבי ה'קאקולד' (לא אפרט כאן לעת עתה), אבל הרוב כנראה לא יתלהבו לשמוע על כך.

לרוב, הדבר הנכון לעשות הוא לא לספר לבני הזוג שאתם חושבים על אחרים בזמן שאתם שוכבים איתם, זה מיותר, וסביר להניח שעלול לפגוע בהם, דבר שישפיע על יחסי המין שלכם בעתיד. יש דברים שאף פעם אי אפשר לגלות ולעלות עליהם אם לא מודים בהם, ובמקרה של מחשבה על אחר תוך כדי סקס – טוב שכך. כמובן שהדבר הרצוי ביותר הוא שנוכל להיות כולנו באופן מלא, גם במחשבה, מחוברים לבני הזוג שלנו במיטה. שנוכל להרגיש שאיננו צריכים לדמיין דברים חיצונים כדי להתגרות יותר, ושבני הזוג עצמם הם המעוררים אותנו מינית. גם היהדות מתייחסת בצורה שלילית לתופעה הזאת וכמאמר חכמינו: אל ישתה אדם בכוס זה וייתן עיניו בכוס אחר, כלומר, אל ישמש אדם עם אישה אחת כאשר הוא חושב באותה שעה על אישה אחרת.

צילום: pixabay

אבל מכיוון שמדובר בבני אדם, לא תמיד קל להגיע למדרגה הזאת. בני אדם עוברים שינויים בחיים, ה-קשר הופך להרגל, המראה החיצוני משתנה והמוטיבציה להשקיע פוחתת. ובכל זאת, זהו המצב הכי רצוי שיש לשאוף להגיע אליו, תוך כדי שאנחנו מקדישים לכך מחשבה, מה חסר לי בבןזוגיות בריאה, הזוג שלי שאני אוהב או אוהבת אך בכל זאת מרגיש לי מדליק לחשוב על אחרים בזמן שאני אתו או איתה.

יתכן שחסר לכם הריגוש באקט וזה הזמן לפתוח דברים ביניכם, לא בקטע של להתוודות בפני בני הזוג שלכם על כך שאתם חושבים על אחרים, אלא להתחיל לחשוב איך לשפר את חיי המין ולדבר איתם על דברים שיוסיפו לכם בריגוש למען הקשר – זה יכול להיות איפור, פאות, לבנים סקסיים, תחפושות, משחקי תפקידים, מילים מלוכלכות, משחקי שליטה, תנוחות חדשות… לא משנה מה, רק חשוב שתשתפו פעולה בחלק המיני של הקשר שלכם כדי שתוכלו להנות ולהתחבר ביניכם בקשר עמוק יותר שאף אחד אחר לא יעניין אתכם מלבד בני הזוג שלכם.

כי כשאוכלים בבית, אין מה לחפש אוכל בחוץ, גם לא לחשוב עליו…