עמוד הבית » לוריאל ישראל מרחיבה את השפעתה החברתית

לוריאל ישראל מרחיבה את השפעתה החברתית

מימין דניאלה פרוסקי שיאון, אלי שגיב, מרים פיירברג-איכר, שירי חגואל - סיד צילום אסף לב
לוריאל ישראל משלשת את שעות ההתנדבות המשולמות לעובדיה ויוזמת תוכנית חברתית התנדבותית ארצית חדשה

ויוזמת תוכנית חברתית התנדבותית ארצית חדשה עבור עובדיה בכל אתרי החברה, במגדל העמק, קיסריה ובנתניה. בשלב ראשון, תפעל התכנית בנתניה, העיר בה שוכן מטה החברה.

במסגרת הפרויקט החדש, תחת הכותרת "מתנדבים ומשפיעים" יזמה לוריאל, בשיתוף עם עיריית נתניה, שותפות עם 7 ארגונים חברתיים הפועלים בעיר בתחומי פעילות מגוונים, תוך דגש על העצמת נשים, האג'נדה החברתית המרכזית של לוריאל בעולם.

בכדי לאפשר לעובדי החברה לקחת חלק בפעילות, וכן על מנת למקסם את התרומה החברתית שלהם, הגדילה לוריאל ישראל את מכסת שעות ההתנדבות המשולמות לעובדיה מידי שנה פי שלוש וכעת עומדת מכסה זו על 3 ימי עבודה מלאים, אותם ניתן לפצל לאורך השנה.

לרגל השקת השלב הראשון של תכנית ההתנדבות בנתניה, נערך טקס בלשכתה של מרים פיירברג-איכר, ראשת העיר נתניה, בנוכחות מנכ"ל לוריאל ישראל – אלי שגיב, סגנית ראש העיר, שירי חגואל-סיידון וסמנכ"לית התקשורת והקיימות בלוריאל ישראל, דניאלה פרוסקי-שיאון.

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל אמר: "אני גאה במאות עובדי לוריאל ישראל שנרתמים ומעמיקים את המעורבות החברתית שלנו ליצירת אימפקט חברתי משמעותי בקהילות סביבנו. עוד אנו גאים באפשרות להגדיל פי שלוש את שעות ההתנדבות המשולמות לכל עובדינו בכל שנה, וזאת במטרה לעודדם לקחת חלק פעיל בקהילה סביבנו ולייצר השפעה חיובית משמעותית, תוך העברת מסר ברור שהדבר חשוב ללוריאל ואנו מעמידים לרשותם את כל הכלים להצלחת השותפויות החברתיות".

הארגונים עמם נוצרה שותפות: סודקות את תקרת הזכוכית (מבית כל ישראל חברים) להעצמת נערות ועידודן ללימודים אקדמיים, בית חם לנערות להעצמת נערות עולות מצרפת, מרכז עבודה שיקומי (מע"ש) לאנשים עם מוגבלויות, מרכז אתגר – מרכז יום תעסוקתי לאנשים עם מוגבלויות, קופת צדקה מרכזית – סיוע לנזקקים במזון וביגוד, האגף לחינוך סביבתי בעיריית נתניה – פעילויות סביבתיות בשכונת דורה, ומועדונית לילדי רווחה בעיר.

 

התכנית החברתית החדשה תיושם גם באתרי החברה במגדל העמק ובקיסריה, והיא מצטרפת לשורה ארוכה של עשייה חברתית שלוריאל ישראל מובילה ויוזמת, בין היתר, פרויקט הדגל – מרכזי הטיפוח והיופי של לוריאל, המוקמים במרכזים המטפלים בנשים במצבי חולי או מצוקה: במרכז הסרטן בתל השומר ובעמותת אוהל שרה בבני ברק ומרכז שלישי נמצא בשלבי הקמה.

לזאת, מצטרפים פרויקטים נוספים כגון הענקת מלגות לימודים לסטודנטיות בתחומי המדע והטכנולוגיה במכללת נתניה, כחלק מהאג'נדה העולמית של לוריאל לטפח נשים במדע וטכנולוגיה, ויום ההתנדבות העולמי של לוריאל בו לוקחים חלק כל עובדי החברה.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר אמרה כי "חברת לוריאל ישראל ואנשיה עוסקים בהענקת יופי חיצוני גם לנשים וגם לגברים, אך מה שמרגש אותי הוא שהם עוסקים גם ביופי פנימי ומוכנים ולהתייצב ולסייע בעיקר לחוליה החלשה בחברה, ועל כך אני מודה להם מאוד".

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה