עמוד הבית » "לוריאל למען העתיד"

"לוריאל למען העתיד"

loreal_for_the_future_ pr esentation
קבוצת לוריאל פריז חושפת דור חדש של יעדי קיימות לשנת 2030 ותחת ערך זה משיקה מותג חדש גרנייה Bio

קבוצת לוריאל חשפה היום את תכנית הקיימות העולמית החדשה שלה "לוריאל למען העתיד" ואת היעדים החדשים של הקבוצה לשנת 2030, הנותנים מענה לאתגרים הסביבתיים והחברתיים העולמיים המתגברים. בכך, מאיצה לוריאל את המהפך שהיא מבצעת במודל העסקי שלה כך שיכבד את גבולות כדור הארץ ומחזקת את מחויבותה לקיימות ולהכללה חברתית.

 יעדי תכנית הקיימות החדשה:

  • עד שנת 2025, כל אתרי לוריאל יהיו ניטרליים מבחינה פחמנית, על ידי התייעלות אנרגטית ו- 100% אנרגיה מתחדשת;
  • עד שנת 2030, 100% מהפלסטיק המשמש לאריזות של מוצרי לוריאל יהיו ממקורות ממוחזרים או מבוססי ביו;
  • עד שנת 2030, לוריאל תפחית ב- 50% את כל פליטות גזי החממה שלה, פר טון מוצר, בהשוואה ל-2016.

תחילה  וכחלק ממימוש האסטרטגיה הגלובלית, משיקה לוריאל ישראל מותג חדש המסמל ערכים סביבתיים וחברתיים:

גרנייה Bio – מותג טיפוח פנים אורגני, המבוסס על רכיבים שמקורם מהטבע, מבוסס על פורמולות טבעוניות שאינן מכילות רכיבים שמקורם או תוצריהם מן החי. בעל תו תקן אורגני, אריזותיו מיוצרות מחומרים ממוחזרים וניתנות למחזור והרכיבים גודלו באופן אורגני ותחת תקני סחר הוגן. חדשנות זו נותנת מענה בתחום טיפוח הפנים האורגני, במחירים נגישים הדומים לאירופה ובהפצה רחבה, וכולל מגוון רחב של מוצרים לעור הפנים (קרם אנטי אייג'ינג, קרם לחות, קרם עיניים, ג'ל ניקוי פנים ומים מיסלריים).

מותג הטיפוח האורגני החדש גרנייה ביו
צילום יחצ

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "מהפיכת הקיימות של לוריאל נכנסת לעידן חדש. לוריאל מאיצה משמעותית את המאמצים שלה, כדי שכולנו נוכל לחיות בעולם טוב יותר. אנו עושים זאת דרך הפעילות העסקית ובתרומתנו לחברה בכלל. עם תכנית "לוריאל למען העתיד" אנו מתחילים מסע חדש בן עשור, שבו אנו לוקחים על עצמנו מחויבויות שאפתניות שנקבעו על ידי מדענים, כולל בישראל. כמובילי תעשיית הביוטי, תפקידנו לתרום לבניית חברה מכלילה ובת קיימא ולהציב רף גבוה – אך אנו יודעים שאנו לא יכולים לעשות זאת לבד. אנו צריכים עוד חברות שיצטרפו אלינו, ולכן בכוונתנו לרתום את השותפים, הספקים, הצרכנים וכל מחזיקי העניין שלנו לטובת המשימה החשובה הזו".

צעדים נוספים שיינקטו במסגרת תכנית הקיימות הגלובלית:

  • הפחתת מים, אנרגיה ופסולת – בתהליכי הייצור והשינוע הלוגיסטי,
  • הפחתת פלסטיק בתהליכי אריזת המוצרים ללקוחות,
  • עבודה עם ספקים אסטרטגיים ליישום יעדי קיימות בעבודתם,
  • קידום מטרות חברתיות וסביבתיות באמצעות מותגי החברה (לוריאל פריז, גרנייה, לנקום ועוד).
  • תרומה לפתרון אתגרים חברתיים – שילוב אנשים מקהילות מוחלשות במעגל התעסוקה וסיוע לנשים מקהילות מוחלשות.

מודעות הצרכנים לקיימות  – מהדגלים המרכזיים של התכנית החדשה:

במטרה לקדם צרכנות בת קיימא בקרב צרכנים, פיתחה לוריאל שיטת סימון סביבתית-חברתית חדשנית, המאפשרת לבחון את ההשפעה החברתית-סביבתית של אותו מוצר. השיטה תושק במותג גרנייה בצרפת, ובהמשך תורחב לכל מוצרי לוריאל בכל העולם.

150 מיליון יורו לטובת צרכים חברתיים וסביבתיים בעולם, כולל ישראל:

במקביל, במסגרת "לוריאל למען העתיד" תסייע החברה לפתרון אתגרי העולם על ידי תמיכה בצרכים חברתיים וסביבתיים דחופים, באמצעות תוכנית חסרת תקדים במסגרתה הוקצו 150 מיליון יורו: 50 מיליון יורו לתמיכה בנשים מוחלשות ברחבי העולם, כולל בישראל, ו-100 מיליון יורו לטובת איכות הסביבה: 50 מיליון יורו יוקצו להשקעות אימפקט ב"קרן לוריאל להתחדשות הטבע" לחידוש מערכות אקולוגיות בעולם, ו-50 מיליון יורו נוספים יוקצו לתמיכה בפרויקטי כלכלה מעגלית המסייעים לצמצום השימוש בפלסטיק.

לוריאל לא מתחילה מאפס:

לוריאל מסכמת השנה הישגים רבים במסגרת התכנית הקודמת שהושקה ב-2013, כמו הפחתת פליטות פחמן ומים, שילוב אנשים במעגל התעסוקה, והערכת ההשפעה החברתית-סביבתי של מוצריה. החברה נכנסת לדור חדש של יעדים ומאיצה את מחויבויותיה.

 הרקע של לוריאל בתחום הקיימות: אנחנו לא מתחילים מאפס.

  • לוריאל הבינה כבר מזמן כי עליה להגיב לאתגרים הסביבתיים. כחברה תעשייתית, החלטנו שההתמודדות עם ההשפעה הסביבתית של המפעלים ומרכזי ההפצה שלנו היא הצעד הראשון והמובן מאליו להתחלת תהליך הטרנספורמציה שלנו. שלב ראשון זה כמעט והושלם.
  • מאז 2005, הקבוצה הפחיתה את פליטות הפחמן של מפעליה ומרכזי ההפצה שלה ב-78% במונחים אבסולוטים, ועברה את היעד הראשוני של 60% עד 2020, בעוד נפח הייצור גדל ב-37% באותה תקופה.
  • בסוף 2019 היו בלוריאל 35 אתרים ניטרליים פחמנית (המשתמשים ב-100% אנרגיה מתחדשת), בכלל זה 14 מפעלים.
  • בשנת 2013 החלטנו לשים דגש על ליבת הפעילות שלנו – פיתוח מוצרי טיפוח – באמצעות תוכנית הקיימות הגלובלית שלנו Sharing Beauty With All והכרזנו על יעדי קיימות מדידים להשגה עד 2020. בבסיס התוכנית ניצב כלי חדשני בשם SPOT (Sustainable Product Optimization Tool), שנועד להעריך ולשפר את הביצועים הסביבתיים והחברתיים של המוצרים לרוחב כל
  • פורטפוליו המותגים שלנו. הקיימות משולבת באופן מלא בתהליך האפיון והעיצוב של המוצרים החדשים של הקבוצה, החל מהשלבים המוקדמים ביותר.
  • עד סוף 2019, שיפרנו את הפרופיל הסביבתי והחברתי של 85% מהמוצרים החדשים או המחודשים שלנו.
  • בסוף שנת 2019, סייעה לוריאל ל -90,635 אנשים מקהילות מוחלשות להיכנס למעגל התעסוקה דרך התוכניות החברתיות שלה לרכש מגוון וסולידרי.
  • לוריאל היא החברה היחידה בעולם שהשיגה ציון "A" בכל שלושת דירוגי ה-CDP – הגנה על האקלים, ניהול מים, שימור יערות – מזה 4 שנים ברציפות.

הוספת תגובה

הוספת תגובה