עמוד הבית » ליאור אשכנזי בקמפיין, שירות סופר אונליין

ליאור אשכנזי בקמפיין, שירות סופר אונליין

ליאור אשכנזי בקמפיין לקוויק. צילום- אוהד רומנו
זמן הוא משאב נדיר. זאת המנטרה של חברת Quik שירות סופר אונליין, אשר עושה הכל כדי לחסוך ללקוחותיה זמן סופר יקר. היא עושה זאת באמצעות ממשק קל ונוח להזמנה שחוסך זמן רב מול המסך, משלוח איכותי שמגיע עוד באותו היום כמעט לכל הארץ, יכולת עריכת הזמנה עד הרגע האחרון שחוסכת השלמות מיותרות ואפילו הקפדה על אריזה שתעזור לחסוך זמן פריקה מיותר, והכל, במחירים סופר משתלמים.

המסר של הקמפיין: מזמינים ב-Quik ומפסיקים לבזבז זמן סופר יקר, נובע מהתפיסה הבסיסית של החברה שעושה הכל כדי לפנות ללקוחותיה זמן, לפחות בחלקת האלוהים הקטנה שלה, הקניות בסופר. החברה פועלת בפריסה ארצית, כך שלקוחותיה נהנים ממשלוח סופר איכותי ומהיר, מהיום להיום, גם באזורים רחוקים מהמרכז.

בפרסומת, השחקן ליאור אשכנזי מגלם דמות קומית של פרופסור, איש מדע מבריק, אשר מנהל את מעבדת הזמן של בה מנסים לפתור את דילמת הזמן המבוזבז שלנו באמצעות סיטואציות אמיתיות מהחיים. מעבדת הזמן מציגה מצד אחד את האתגר או את החיים עצמם, ומנגד את הפתרון ואופן ייעול הזמן שהחברה מאפשרת ללקוחותיה.

צילום, אוהד רומנו

דורין פישר, סמנכ"לית השיווק והשירות של Quik שירות סופר אונליין: "משאב הזמן הינו המשאב היקר והנחשק ביותר במאה ה- 21, במיוחד בתקופה האחרונה, בה נאלצנו להסתגל למציאות חדשה ולהוקיר את הזמן שאנחנו מבלים עם המשפחה והחברים.החברה שמה לעצמה מטרה, כחלק מהחזון שלנו, לעשות הכל כדי לאפשר ללקוחות לנצל את הזמן בחוכמה ולא לבזבז זמן יקר על קניות בסופר. המשימות בחיינו מתחלקות לשתיים – מטלות וחוויות. קניות בסופר זו לא חוויה, בטח לא כשצריך לעשות קניות לפחות פעם-פעמיים בשבוע.