עמוד הבית » ליאור רז שגריר העולמי של שעוני יוקרה

ליאור רז שגריר העולמי של שעוני יוקרה

צילום: אור גפן
השבוע הושק השעון החדש "ספידמאסטר 57" של מותג היוקרה שעוני אומגה מבית רולטיים במסעדת פופ &פופ עם הפרזנטור והשחקן מהסדרה פאודה ליאור רז

דודו פולטורק מנכ"ל ובעלי קבוצת רולטיים יבואן הרשמי של שעוני אומגה ערך אירוע השקה נוצץ של שעון אומגה ממשפחת "הספידמאסטר 57".נכחו באירוע לראשונה בישראל לראשונה סגן נשיא אומגה העולמי מר פרדריק נרדין והמנהל האזורי של המותג, מר אנטואן סקוט.בנוסף, סלבים שהגיעו  עמוס תמם, דנה זרמון ובעלה גיא, אורי פפר, יעל גולדמן, רוית אסף, דפנה שחר, שלמור שטרוזמן, צביקה הדר, אנה ארונוב וכו..

לדברי פולטורק בעלי החברה " ב-1957 אומגה השיקה את משפחת הספידמאסטר וכיום עבר שינוי יותר שיקי, מודרני בעל לוחות מיוחדים ומנגנון דק מאוד המורכב וייחודי בתחום השענות השוויצרית, השעון כעת מגיע עם רצועות ממתכת, רצועות עור ואנו מבין הראשונים בעולם שמחים להשיק  את הקולקציה לפני מרבית המדינות".

הקולקציה משמשת את אנשי הצוות והאסטרונאוטים של נאס"א הניחנת בחומרי גלם איכותיים ביותר בעולם. מנגנוני השעונים הינם מהטובים והאמינים ביותר בעולם ומיוצרים באופן בלעדי על ידי אומגה. הקולקציה מאופיינת בצבעוניות מגוונת ומפתיעה. מלוחות בצבעים של כחול – ים, ירוק ועד בורדו עמוק וברצועות מתכת או עור איכותי בעיצוב וייצור מוקפדים לעילא ובהתאמה לצבעוניות הלוח.

צילום: באדיבות רולטיים

על הקולקציה?

השעונים מיוצרים על יד חברת אומגה. דרך זו מבטיחה מצד המותג מוצר איכות ללא פשרות, אחריות מלאה על מנגנון ודיוק מירבי ללא תקלות תוך בקרת איכות על כל תהליך הייצור מסקיצת העיצוב הראשוני ועד כוונון המחוגים. ייצור השעונים לא יהיה המוני ותיוצר בכמות קטנה והשגת המוצר יהיה מאתגר את הלקוחות בפרט לחובבי שעוני אומגה. המותג יושק על ידי חברת "רול טיים", יבואנית אומגה.

עמוס תמם, צילום: אור גפן
אנה אהרונוב, צילום: אור גפן
צביקה הדר, צילום: אור גפן
יעל גולדמן, צילום: אור גפן

פרזנטור המותג

את הקולקציה בישראל נבחר להוביל כפרזנטור ושגריר, השחקן והיוצר ליאור רז, כוכב פאודה והיט אנד ראן. רז הוא הגבר הישראלי האולטימטיבי ובעל כריזמה ממגנטת. במהלך העונה הרביעית של "פאודה", רז ענד בגאון שעון תוצרת אומגה וייצג את המותג בגאווה בערב ההשקה. את הקולקציה מדגמן בעולם השחקן ג'ורג' קלוני.

צילום: אור גפן

ניתן להשיג ברשת אימפרס ובכרונוטיים, כיכר המדינה
לפגישה אישית להצגת הקולקציה ניתן לתאם טלפונית: 054-6696031