עמוד הבית » ליוויס בקמפיין עולמי, להעלאת המודעות שמירת כדור הארץ

ליוויס בקמפיין עולמי, להעלאת המודעות שמירת כדור הארץ

צילום יחצ
בקמפיין עולמי חוצה פלטפורמות בחר המותג להתמקד בקבוצה מעוררת השראה של שישה מובילי דעת קהל הפועלים למען העלאת מודעות למשבר האקלים. ביניהם – ג'יידן סמית, מרקוס רשפורד כדורגלן אנגלי, שני פעילי האקלים - שיא באסטידה ממקסיקו ומלטי וויזן מאינדוזניה ועוד.

הקמפיין ממזג בין מחויבותה ארוכת השנים של ליוויס ליצירת ביגוד איכותי שנועד להישמר לדורות הבאים ובין התשוקה של ששת המובילים הפועלים לקדם נושאים הקשורים לעתיד כוכב הלכת שלנו.

"בסופו של דבר הג'ינס של ליוויס נועד לעבור מדור לדור ולא מעונה לעונה. אנו משתמשים בקמפיין זה כדי לעודד את הצרכנים להיות מוכוונים יותר לגבי בחירת הלבוש שלהם: ללבוש כל פריט יותר, לקנות בגדי יד שנייה או להשתמש בחנויות החייטות שלנו כדי להאריך את חיי הבגד שלהם. השינוי יגיע אם כולנו נעבוד ביחד" אומרת ג'ניפר סיי נשיאת המותג.

צילום יחצ

קמפיין Buy Better, Wear Longer נוגע גם למאמצים המתמשכים של המותג להניע שיטות ייצור בר-קיימא. ליוויס פועלת לצמצום טביעת הרגל של משאבי הטבע שלנו ולעזור ליצור תעשיית הלבשה ידידותית יותר לכדור הארץ. זאת ע"י השקעה בחומרים וטכנולוגיות כגון קנבס, כותנה אורגנית וטכנולוגיות נוספות.

דוגמא אחת לכך היא ש 76% מכלל מוצרי לוי שטראוס ושות ו 70% מכל מכנסי ליוויס ומעילי הטראקר מיוצרים כעת בטכנולוגיית WATER LESS  הבנויה על סדרת טכניקות שונות לשימוש במים החיסכון יותר מ 4 מיליארד ליטר מים והביאו למחזור של כמעט 10 מיליארד ליטר מאז הוצגו לראשונה. חידושים אלה גלויים לכל כדי לעודד את התעשייה ולאמץ שיטות אלה לחיסכון במים.

קמפיין נולד מתוך ההכרה שלחברות אופנה יש צורך בהסתכלות פנימית. ייצור וצריכת אופנה הגיעה לרמות שלא נראו בעבר. בין השנים 2005-2020 צריכת הבגדים העולמית הוכפלה. יש לנו יותר פריטים בארון אבל אנחנו לובשים כל בגד בתדירות נמוכה. לא שומרים על הפריטים וממהרים לזרוק אותם.

צילום יחצ

"אתה חווה את ההבדל כשיש איתך ג'ינס שעבר הכל, או כשאתה ממשיך לחפש אחר ג'ינס יד שנייה. הג'ינס של ליוויס מחזיק טוב יותר ומחזיק בערכו זמן רב יותר. גם עמידות פיזית וגם עמידות רגשית. כזו שאנו שואפים להציע לצרכנים על ידי השקעה באיכות ועיצוב לתמורה שהיא מתמשכת.

"העולם שאנו חיים בו מעודד אותנו לקנות כל הזמן. זה מכניס אותנו למעגל רע. אני שמח שליוויס משנה את המסר בכך שהוא הופך את החסכוני למגניב" – ג'יידן סמית.

המותג הבינלאומי ליוויס שחרט על דגלו את ערך הקיימות מציע העונה שיתוף פעולה ייחודי, שיעניק חיים חדשים לבגדים הישנים מחזירים בגדים שאינם בשימוש בחנויות נבחרות של ליוויס, ובתמורה מקבלים 10% הנחה ברכישת מכנסי ג'ינס חדשים של ליוויס.הפריטים ייאספו על ידי עמותת פתחון-לב למכירה עבור חלוקת סלי מזון לנזקקים והעסקת עובדים עם מוגבלויות על ידי עמותת פתחון לב.

צילום יחצ

התרומה תתאפשר בחנויות ליוויס במתחם שרונה, נמל תל אביב, TLV Fashion Mall,
קניון הזהב ובמתחם אשדוד בין התאריכים 21.4-21.5.21