עמוד הבית » ליין קולקציית קיימות minded

ליין קולקציית קיימות minded

CASTRO MINDED צילום עמית שמש
קולקציית minded של חברת קסטרו מציגה מגוון פרטים דנים כמו מכנסי ג'ינס, חולצות וז'קטים אשר, יוצרה בטכניקות ידידותיות לסביבה ושימור הסביבה.

חברת קסטרו, בית האופנה ישראלי, משיק בימים אלה את קטגוריית MINDED  – ליין הקיימות החדש בקולקציית הדנים  כחלק ממגמה עולמית לשמירה ופעילות  למען הסביבה.

קולקציית MINDED  מהווה חלק מקולקציית הדנים לנשים, לגברים ולילדים, ומעוצבת בלפחות 50% כותנה אורגנית – גידול ללא כימיקלים, קטיפה ידנית של הכותנה ושימוש בצבעים טבעיים, ומיוצרת תוך חיסכון במים עד 70% חיסכון בכמות המים המשמש לייצור כל בגד.

 מור פסו אלבגון, סמנכ"לית השיווק של קסטרו: "אני גאה להציג את Minded, ליין הקיימות הראשון של קסטרו, המהווה חלק ממגמה עולמית לייצור המתחשב בסביבה. הקולקציה היא רק תחילתה של קטגוריה שתלך ותגדל ומתרכזת בשלב ראשון בדגמי ג'ינס קלאסיים שכל אחד חייב בארון"

CASTRO MINDED
צילום עמית שמש
CASTRO MINDED
צילום עמית שמש

פריטי ליין MINDED  בקולקצייה זו מסומנים בתגית עשויה ניר ממוחזר, הקולקציה כוללת בשלב הראשון 8 דגמים המופיעים במגוון רחב של שטיפות, ביניהם:  בקולקציית הגברים מכנסי ג'ינס קצרים ב 5 שטיפות, חולצות ג'ינס לגברים ב 4 שטיפות, ז'קט ג'ינס לגברים ב 3 שטיפות, ו3 דגמי מכנסי ג'ינס ארוכים בדגמים המובילים לגברים דניאל, ג'וזף וסיימון בשטיפות שונות.

בקולקציית הנשים ז'קט ג'ינס המופיע ב- 2שטיפות, ובקולקציית הילדות מכנסי ג'ינס קצרים שורטס ב 5 שטיפות שונות.

טווח מחירי הקולקציית נעים בין 79.90-259 ₪

ניתן להשיג בחנויות קסטרו ובאון ליין www.castro.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה