לילי, מותג נייר הטואלט המוביל והאהוב, יוצא בימים אלה בהשקה מחדש של סדרת הדגל הכוללת שדרוג מוצרי ונראות חדשה.
כמותג מוביל בשוק, ממשיך לילי לחשוב על הצרכן במרכז ולייצר ערך מוסף ומבודל משאר המתחרים העיקריים בקטגוריה.
בינואר הקרוב לילי עושה צעד נוסף בביסוס ערכי המותג בעולמות הניקיון והייגינה האישית עם השקת טכנולגיית ה – Clean Wave. ממחקר שערכה החברה, נמצא כי תחושת הניקיון אצל האדם הולכת ופוחתת במהלך שעות היום, במיוחד לאחר שימוש בשירותים.
לדברי מיכל בן חיים, מנהלת שיווק של עולם הנייר בקימברלי קלארק: "לקחנו את התובנה הזו שמביאה עימה צורך בשדרוג תחושת הניקיון, וממנה יצאנו לשיפור מוצרי מוחשי, שיביא ערך אמיתי לצרכן.
שדרגנו את הנייר לנייר חזק ואיכותי יותר מבלי להתפשר על הרכות והוספנו לדפי נייר הטואלט, הטבעה חדשה וייחודית בטכנולוגיית ה-Clean Wave שמעניקה חווית ניקיון טובה יותר".
אריזת המוצר עוברת חידוש גם היא ומציגה נראות רעננה והבטחה חדשה- "ניקיון שאפשר להרגיש".
המהלך ילווה בקמפיין תקשורתי בכל אמצעי המדיה המרכזיים: ב- TV, בדיגיטל ובנקודות המכירה ברשתות השיווק והפארמים בכל רחבי הארץ.
סדרת לילי Pure תשווק במארזים של 24,30,32,40 ו-48 גלילים.
המלצת המחיר תישאר ללא שינוי, להשיג ברשתות השיווק.
הוספת תגובה