עמוד הבית » לראשונה גלידת וניל בתוספת קולגן

לראשונה גלידת וניל בתוספת קולגן

צילום יחצ
ביום שלישי הושק בסניף תל אביב בפעם הראשונה בישראל גלידת וניל של המותג "דלי קרים" עם תוסף תזונה קולגן.

רשת הגלידריות  "דלי קרים" נכנסת לראשונה בארץ לתחום ה-BEAUTY FOOD ומשיקה את הגלידה הראשונה  המכילה את תוסף התזונה קולגן, שמטרתו להגביר את ייצור חלבון הקולגן בעור ולהביא למראה עור צעיר וקורן. כל מנת גלידה מכילה 5 גרם קולגן.
הגלידה מכילה קולגן מסוג קולגן הידרוליזט TYPE 1 המופק מדגים, הוא כשר למהדרין מבית יוסף וחתם סופר.

הקולגן המדובר הוא ה "נטיקול NATICOL" של חברת WEISHART הצרפתית. מדובר בקולגן אשר נחקר מדעית בבני אדם ונמצא כאנטי אייג׳ינג ונרשם תחת פטנט. תוסף זה הוא ללא חומרי טעם וריח והוא מתווסף לגלידה בעת ייצור הגלידה.

גלידת ויניל צילום יחצ

השקת הגלידה הביוטי נעשתה יחד עם הפרנזטורית האהובה, יעל שלביה, בסניף הדגל החדש של רשת "דלי קרים" בתל אביב, בשיתוף מותג הטיפוח הקוריאני טוני מולי , המשיק גם הוא סדרת מוצרים חדשניים המכילים קולגן.

שרון בן בסט, מבעלי רשת "דלי קרים": "אנו גאים ונרגשים להשיק את הגלידה הראשונה בישראל שמכילה קולגן, זהו הצעד הראשון שלנו בתחום ה- BEAUTY FOOD וזאת הפעם הראשונה שאנו עושים צעד כזה. מכיוון שאנחנו גם היצרנים של הגלידות אותם אנו מוכרים, יש לנו חופש ואפשרויות רבות להתפתח וללמוד וזה היה טבעי מבחינתנו לעשות את החיבור בין מאכל שהוא כל כך מנחם וכיף ולבין תוסף תזונה שתורם ומועיל לעור הפנים."

הרמן וייס, רוקח ראשי של מותג הטיפוח "טוני מולי" : "קולגן הוא החלבון השכיח ביותר בגופנו ומהווה 30% מסך החלבונים בגופנו, ככל שאנו מתבגרים – קצב ההתחדשות של חלבון הקולגן מואט. השילוב של קולגן בתוסף תזונה יחד עם קרם לטיפוח הפנים יוצרים סינרגיה מושלמת בין הפנים לחוץ וליצירת מראה עור מוצק, גמיש ובריא."

סדרת הקלוגן של טוני מולי צילום יחצ

לדברי שרון דובר סמנכ"לית השיווק "טוני מולי" : " אנו מאמינים בחיבור בפנים ובחוץ ומשיקים את סדרת הקולגן אפקט הכפול והחיבור עם הגלידה יוצרת סינרגיה מושלמת כתוסף מזון ".

הסדרה כוללת קרם ובוסטר קולגן 2X  מכיל מיקרו קפסולות שהופקו מאצות ים ורודות, חומצה היאלרונית, ויטמין C,  ונוגד חמצון חיוני. הסדרה יוצרת אפקט לשיפור מידי במראה ומסייע בהפחתת קמטוטים.

ניתן להשיג בסניף דלי קרים תל אביב ובמשלוחי וולט- .https://www.delicream.co.il/