עמוד הבית » מאור ומירן בוזגלו עולים בקמפיין חדש

מאור ומירן בוזגלו עולים בקמפיין חדש

צלם רונן פדידה
קניון הדר, בירושלים, יוצא בקמפיין ראשון עם הפרזנטורים שנבחרו לאחרונה: הזוג מאור ומירן בוזגלו.

הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום login  ונאמד בתקציב של כ – 200,000ש"ח. הקמפיין כולל בין היתר: שלטי חוצות, סרטונים ברשתות החברתיות, מודעות ופעילות בקניון עם הפרזנטורים.

הקמפיין יחשוף את הקולקציות החדשות לאביב קיץ 2019, לנשים, גברים ולכל המשפחה,   ויוביל אותו סלוגן חדש: #קניון הדר בא מאהבה … בהשראת הזוגיות והמשפחתיות של משפחת בוזגלו.

לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בירושלים: "בחרנו לצאת בקמפיין תדמיתי  לקראת פסח שיחשוף את הקולקציות החדשות לאביב 2019 של מותגי האופנה, האיפור, טיפוח, הנעלה ומוצרים לבית, הפועלים בקניון. לצד זה הקניון יציע לחג מתנות ב 20 ₪, בכל הקטגריות".

קניון הדר, הנמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל”ן וחברת כלל נדל”ן, ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ”ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.

צילום רונן פדידה
צילום רונן פדידה

הוספת תגובה

הוספת תגובה