עמוד הבית » מגבוני קמיל בלו סנסיטיב

מגבוני קמיל בלו סנסיטיב

מגבונים תפרחת חיתולים ד''ר פישר צילום-יעל האן
חדש ובלעדי מד"ר פישר! מגבוני קמיל בלו סנסיטיב לסיוע בטיפול ובמניעת בתפרחת חיתולים

אחת התופעות שבוודאי כל הורה לתינוקות מכיר היטב הינה תפרחת חיתולים – דלקת של העור המתבטאת באדמומיות ופצעונים באזור ההחתלה אשר גורמת לאי נוחות אצל התינוק.

הסיבה להיווצרות תפרחת חיתולים עשויה להיות ממגע ישיר של עור התינוק העדין עם ההפרשות, הלחות הרבה והחום באזור ההחתלה, אשר יוצרים מצב של ריבוי חיידקים ופטריות.

כיום עיקר הטיפול והמניעה של תפרחת חיתולים בקרב תינוקות נעשה באמצעות מגוון משחות החתלה. יחד עם זאת מגבונים הינם מוצר אשר נמצא במגע תכוף יותר עם עור התינוק במרבית שעות היממה. לכן, פיתחו במעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר פתרון חדשני, יעיל ואפקטיבי– מגבוני קמיל בלו סנסיטיב המסייעים בטיפול ובמניעת תפרחת חיתולים. המגבונים  הינם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המחמיר, המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד. המגבונים אינם מכילים  צבע,  פראבנים, כלור ו-SLS.

המגבונים מכילים קומפלקס ייחודי של מרכיבי לחות לעור רך ומועשרים בצמחי מרפא וויטמינים:

  • תמצית מצמח הממליס: לסיוע בהקלה על אדמומיות בעור התינוק.
  • תמצית פרחי קמומיל: המסייעת בהרגעת העור.
  • שילוב ייחודי של אלוורה, תמצית שקדים ופרו ויטמין B5 להענקת לחות ולשמירה על בריאות העור.
  • ויטמין E: אנטי אוקסידנט המסייע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ולשמירה על מראה עור בריא.

המגבונים החדשים רכים, עדינים, עבים ובעלי ניחוח נעים המותאמים לניקוי, לסיוע בטיפול בעורו העדין של התינוק ולהגנה מפני גירויים, אדמומיות ותפרחת חיתולים. שימוש במגבוני קמיל בלו סנסיטיב המסייעים לטיפול ובמניעת תפרחת חיתולים יעניק לעור התינוק מעין שכבת הגנה נוספת לאורך כל היום.

המוצר החדש מצטרף לסדרת קמיל בלו סנסיטיב, סדרת מוצרי התינוקות המובילה של ד"ר פישר אשר מתמחה בטיפול בתינוקות ומלווה את ההורים בישראל בהצלחה רבה כבר למעלה מ- 50 שנה. מיליוני ילדים בישראל, אשר גדלו על תכשירי ד"ר פישר, הם ההוכחה כי ילדך מקבל את הטוב והבדוק ביותר. סדרת קמיל בלו סנסיטיב של ד"ר פישר הינה הבחירה של בתי היולדות בישראל.

תכולה: אריזה גדולה המכילה  100 מגבונים בחבילה, מחיר השקה: 12.90 ₪, להשיג ברשתות השיווק הנבחרות, הפארמים ובתי המרקחת.

טיפים למניעה וטיפול בתופעת תפרחת חיתולים:

  • שימרו על היגיינת העור של התינוק לאורך כל היום: הקפידו להחליף חיתול בתדירות גבוהה כדי לצמצם את המגע הישיר של ההפרשות עם העור הגורמות לגירוי ואלרגיה.
  • הכינו תיק ובו מגבונים המסייעים לטיפול ומניעת תפרחת חיתולים ומשחת החתלה טיפולית במטרה למנוע תפרחת חיתולים גם כשנמצאים מחוץ לבית לזמן ממושך.
  • הקפידו על שימוש במשחה עם ריכוז גבוה של zinc Oxide ומרכיבים איכותיים נוספים המסייעים בהרגעת עור התינוק, בטיפול ובמניעת תפרחת חיתולים לאורך זמן.
  • בעת החלפת חיתול בזמן השהייה בבית, מומלץ לרחוץ את האזור במים ולהשתמש באל סבון המותאם לעורו העדין והרגיש של התינוק. בנוסף, מומלץ להסיר את החיתול למשך זמן ארוך במידת האפשר על מנת לשחרר את הלחץ של החיתול וכדי לתת לישבן התינוק להתאוורר.
  • במקרים של הרעה במצב יש לפנות לרופא המטפל.