עמוד הבית » מגפי הצ'אנקי: למה אנחנו כל כך אוהבים אותם ומה הקשר לקורונה?

מגפי הצ'אנקי: למה אנחנו כל כך אוהבים אותם ומה הקשר לקורונה?

צילום: באדיבות מירב רום
הקורונה הביאה אלינו ועלינו הרבה דברים רעים אבל מבחינה אופנתית היא גרמה לנו להעדיף נוחות על פני יופי והאמת שמהר מאוד אימצנו את הלוק הלא מתאמץ ונראה כי טוב.

מגפי הצ'אנקי הגיחו אלינו עוד מחורף שעבר במספר גרסאות, נמוכות וגבוהות אבל בצבעים מאוד רגועים כמו שחור, שמנת ולבן, החורף הזה הבינו את הפוטנציאל של המגפיים והוציאו אותם בשלל צבעים וגבהים.

צילום: באדיבות מירב רום

מעבר לעובדה שהמגפיים מאוד אופנתיים הם גם מאוד נוחים ותומכים בזכות הפלטפורמה העדינה שלהם, הם מתכתבים עם כל לוק שנבחר, בין אם טרנינג מדליק, עם גינס סקיני או גזרה ישרה, חצאית קצרה או ארוכה וגם עם מיכנסון קצר, בכל דרך שתירצו המגפונים האלו יתנו לנו מראה סופר שיקי ולא מתאמץ.

צילום:pexels

ההתאהבות שלנו בהם לא מפתיעה כלל, הרי לא מכבר התאהבנו במעילי הטדי הגדולים, ובג'קטים האובר סייז של הבויפרנד, אז למה שלא נאהב להתהלך ברחובות במגפיים עם סוליות גבוהות ונוחות? ולמרות שהן נראות אולי מעט מאיימות, אחרי שנועלים אותם מבחינים בפרופורציות שלהם.

 

רוב הסוליות שלהם עמידים במים ולא תהיה בעיה לקפץ בין השלוליות או לפחד ממזג אוויר חורפי במיוחד, אבל כן צריך לשים דגש ולבדוק מאיזה חומר עשוי המגף לאורכו והאם הוא דוחה מים.

צילום:pexels

ניתן למצוא את כל הגרסאות שלהן בכל הרשתות הגדולות כמו אסוס, זארה, מנגו, סטרדיווריוס, ברשקה, וגם אצל מעצב על, ולאחרונה אף נוספו שיתופי פעולה בין מובילות דעת לבתי אופנה במחירים נגישים למי שחשקה נפשה, כמו לדוגמא הבלוגרית leonie hanne x המותג Liu jo תמצאו באתר Vendome.

מאת: מירב רום דבי

סטייליסטית אישית וכתבת אופנה