עמוד הבית » מגשימים חלומות לילדים

מגשימים חלומות לילדים

מימין דביר בנדק, אהובה תורגמן, אבי בר אהרון ודניס בר אהרון צילום: אסף לוי
רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, בשיתוף עם עמותת Make-A-Wish המגשימה משאלות עבור ילדים המתמודדים עם מחלות מסכנות חיים, ערכה אמש (יום ג) אירוע חגיגי במסעדת BBB יגאל אלון שבתל אביב, במסגרתו חלק מרווחי מכירת המבורגרים, הועברו כתרומה לעמותה.

במסגרת האירוע פתחה אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB  לדבריה: "אחד הערכים המובילים את חזון קבוצת BBB, על מותגיה השונים, שם דגש על שמחה ובטחון. שמחה ובטחון לאורחים שלנו במסעדות; ללקוחות שלנו המזמינים משלוח; לעובדים שלנו בכל התפקידים; לזכיינים שלנו; ולשותפים שלנו. אנחנו מאמינים ששמחה ובטחון, אינם מובנים מאליהם, יש לעבוד קשה על מנת להשיגם, ואף יותר מכך- יש לעבוד עוד יותר קשה על מנת לשמור עליהם ולהעניקם לנו ולכל אלה שסביבנו."

עוד הוסיפה בדבריה :"אנה פרנק כתבה ביומנה: "אף אחד אך פעם לא הפך לעני, כתוצאה מנתינה". כחברה ישראלית אנחנו מאמינים בסולידריות ובערבות הדדית. מושגים אלה, מתקשרים באופן ישיר לערך השמחה והביטחון, ועל מנת שלא יישארו כבועות ריקות מתוכן, אנו יוצקים לתוכן פעילויות על בסיס קבוע ושנתי".

דניס בר אהרון, מייסדת ומנכ"לית העמותה אמרה: ״בתור מייסדת ומנכלית Make -A-Wish בישראל לראות את השמחה והאור אצל ילדי המשאלה ומשפחותיהם בהגשמת המשאלה נותן לי כוח להמשיך ולהילחם עבור כל משאלה לילדים החולים במחלות מסכנות חיים.״

בין הנוכחים בלטו: דניס ואבי בר אהרון –  מייסדי העמותה בישראל,  דביר בנדק –  יו"ר העמותה; אהובה תורג'מן –  מנכ"לית קבוצת BBB; שרון שפירא – סמנכ"ל השיווק של הקבוצה ועוד.

הוספת תגובה

הוספת תגובה