עמוד הבית » פרוש חלומות דרך הקבלה

פרוש חלומות דרך הקבלה

ורד גליקסמן צילום יעקוב גליקסמן
לחלומות שאנו חולמים קיים מסר שעובר דרך התת מודע, אם נדע לפרש את החלום יכול להיות שנעבור לדרך הזהב ולהקשיב לרחשי הלב.

 תאריך : 23/5/76

אתמול ראיתי בחלום את האצבעות של הרגליים שלי כאילו רגע אחרי שהוצאתי מהם לק. מעניין מה זה אומר

פרוש החלום:

שלום, 

החלום שחלמת מצביע על שינויים שעומדים להתרחש בחייך. 

החלום מרמז על סיטואציה שקשורה בקבלת החלטות  .

יש לך יכולת להרגיש ולחוש דברים בצורה נפלאה ורק תקשיבי לאינטואיציה שלך, לאותו קול פנימי שבך גם אם הדברים לא מוחשיים וקשורים ברגשות.

במשך הזמן רצית כל הזמן ללכת אחרי האמת שלך אבל  היתה המחשבה "מה יגידו עלי"  היה הרצון שכולם יהיו מרוצים..ואת ??

המסר של החלום להבין שתקבלי את עצמך כמו שאת , תיהיי כמו שאת מרגישה ורוצה , פתוחה  תלכי אחרי האמת שלך ותדעי שאי אפשר להיות 100% את אמושית. אנשים יאהבו אותך גם אם הלק לא יהיה יפה ומושלם ואפילו אם מתקלף. תאמיני בעצמך וביכולות  המיוחדות שבך, ותדעי שגם היכן שיש סדקים והתמונה לא מושלמת אנשים יתחברו אליך ואת אליהם.

תאהבי את עצמך תקבלי את עצמך והעולם יחייך אלייך  באהבה.

בהצלחה בדרך החדשה

שלך ורד.

תאריך : 12/17/71

בוקר טוב, חלמתי שאני רואה את המורה שלי בלונדון מביים אנשים מבוגרים. ולאחר מכן בא אלי אדם מבוגר ומתחיל להטריד אותי. אני מתוך תדהמה באה ומספרת למורה שלי שהאדם הטריד אותי. ובאותו מצב ואני מוצאת את עצמי אם המורה שלי במצב שאנחנו מתחרמנים. ומרגישה הרגשה מדהימה וחושבת לעצמי מה אם הבת זוג שלו. ויוצאת לרחובות לונדון רואה את המורה שלי שמח ואנרגטי. תחושה של החיים הטובים. ולאחר מכן אני וחברה שלי מטיילות בעיר היתה שמש ולאחר מכן נהיה מעוננן והתחיל לרדת גשם בינוני. דרך אגב החלום על חו"ל חוזר אצלי הרבה בשנים האחרונות.

פרוש החלום:

החלום שחלמת מייצג הזדמנות לשינוי שאת ניצבת בפניה או החלטה שעליך לקבל ולבחור מבין כמה אפשריות את הדרך שתוכלי ללכת בה בביטחון.
יש קושי כלשהו לקבל את המציאות כפי שהיא ו קיימת שאיפה ואמונה שהדברים אכן יכולים להשתנות לברכה.
ישנה דרך כלשהי בעבר שלפי ראות עיניך לא בחרת בה נכון ויש עכשיו רצון להתחיל דרך חדשה בלי להצטער על מה שהיה, אך למרות שיש חשש מהדרך , את רוצה לחיות את האמת שלך את השמחה שלך להרגיש משוחררת מכל הדברים שהפריעו לך גרמו לך למועקה והיו נטל על ליבך בחיים. (דברים שהיו קשורים למקומות הערכיים שלך).
המסר של החלום שאת עומדת להכנס לתקופה טובה בחייך, תאמיני שיש לך ובך אנרגיה וכוח להתמודד עם הכל ו"להפוך את הדברים לברכה", בדיוק כפי שהשמש זורחת בכל בוקר מחדש.

בהצלחה בדרך
שלך ורד גליקסמן 🌹❤