עמוד הבית » מהיום בדיקה עצמית ללחץ דם דרך השעון האישי

מהיום בדיקה עצמית ללחץ דם דרך השעון האישי

צילום: Samsung
סדרת שעוני ה-Galaxy watch 4 מציגה לקהל פונקציות פורצות דרך, והיום סמסונג משיקה בישראל את האפשרות למדידת לחץ דם ובדיקת אק"ג.

"השעון שמכיר אותך הכי טוב",זהו הקמפיין החדש של המותג ובו מוצג השעון בסרטון קצר וקצבי כפריט חיוני המלווה מספר נשים במהלך שגרת יומן, בין אם מדובר בפעילות ספורטיבית כמו אימון בחדר כושר או בפעילויות שגרתיות כמו נסיעה בתחבורה הציבורית או בעיצומו של מסע שופינג. לקראת סוף הסרטון מוצגות פונקציות מדידת לחץ הדם והאק"ג של השעון, כמספקות את "כל המידע שהלב שלך צריך". לצד קמפיין הוידאו, שגרירי נבחרת WE ARE SAMSUNG ביניהם  אגם בוחבוט, דניאל ליטמן, קים אור אזולאי ורבים נוספים מציגים בסדרת סרטונים ותמונות שהעלו לרשתות החברתיות את תכונותיו הייחודיות של השעון ואת יכולתו לנטר מדדים חיוניים ולהתריע מבעוד מועד על שינויים פיזיולוגים.

פריצת זו מתאפשרת בזכות השותפות האיתנה של Google ו-Samsung שפיתחו יחד את פלטפורמת ה-Health Connect המשמשת לאחסון ושיתוף מידע בריאותי. הפלטפורמה תייצר מאגר מידע במכשיר הטלפון שיכלול נתונים שיתקבלו מהשעון החכם אודות בריאות המשתמש כמו מעקב שינה, מדידות משקל וגובה, תזונה וכושר. למאגר המידע יוכלו להתחבר כל אפליקציה ומכשיר תואמים.

המיזם הינו אבן דרך משמעותית להנגשת נתוני הבריאות עבור קהל המשתמשים ומעיד על שינוי תודעתי נרחב. אם בעבר טכנולוגיות הבריאות שימשו עבור פעילויות ספורטיביות בלבד, כיום הן מונגשות לציבור הרחב שמבין את חשיבות המעקב והניטור אחר גוף וצרכיו החל מאכילה נכונה ועד לשינה טובה שתיטיב עם הגוף והנפש.