עמוד הבית » מהיום "סוכרתיים" נהנים מעוגיות בוטיק

מהיום "סוכרתיים" נהנים מעוגיות בוטיק

עוגיות חיטה מלאה ללא תוספת סוכר, צילום יחצ
לאחר פיתוח שערך כשנתיים בשיתוף רשות החדשנות של המדען הראשי במשרד הכלכלה, הצליחה חברת העוגיות והוופלים "מן" הותיקה לייצר עוגיות מחיטה מלאה ועוגיות מגרנולה בעלות טעם נפלא וערכים תזונתיים מעולים המתאימים גם לחולי סוכרת וללא מדבקות הסימון האדומות.

אבי פקר, מנכ"ל חברת רוקחמן: "מאז ומתמיד אנו עושים ככל שאפשר כדי לייצר מוצרים איכותיים מאד עם חומרי גלם אמיתיים ומעולים, ומבלי להתפשר על הטעם ולכן הם כל כך אותנטיים. בתוך כך, מעבר לפיתוח העוגיות החדשות, תהליך הייצור במפעלנו הינו אוטומטי, ללא מגע יד אדם וכלל המוצרים עשויים מחומרים טבעיים בלבד – ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים, ללא כולסטרול וללא פגיעה בסביבה.. בסוף, אנו מבינים כי כולנו זקוקים גם לרגעים מתוקים עם משהו מתוק בחך ולכן אנחנו משתדלים לייצר לא רק מוצרים מתוקים אלא גם בריאים שיעשו לכולם טעים ונעים".

רוזי לוי, יועצת תזונה: "מן יצרה עוגיות איכותיות ומזינות. נראה כי יש הפחתה משמעותית בשומן רווי ונתרן וללא חומרים משמרים וכמובן גולת הכותרת – סוכר. בשל כך, כל מי ששומר על תזונה מאוזנת וכן אנשים סוכרתיים יוכלו להנות מהן במסגרת היום כמנת פחמימה מתוקה עם ערכים תזנותיים טובים בהתאם לתוכנית התזונתית שהותאמה להם ע"י יועץ תזונה. לכו לנסות"

עוגיות גרנולה ללא סוכר צילום יחצ

את עוגיות החיטה המלאה ללא תוספת סוכר ועוגיות הגרנולה ללא תוספת סוכר, שתיהן במשקל 200 גרם.יהיה ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות,במחיר מומלץ : 7.90 שקלים.

ביקורת המערכת: חיכיתי לרגע שבו אוכל לנשנש עוגיות עם בן זוגי הסוכרתי ולא להרגיש לידו בחוסר נוחות, העוגיות בריאות וטעימות כמעט ואין תחושה שחסר סוכר. מרכיב מאוד חשוב הוא שהחיטה המלאה גורמת לשובע ולהנאה והכי כיף בימים הקרירים וגשומים כוס תה ועוגיות חיטה בריאות. מוצר מוצלח ורצוי שיהיה בכל בית.

הוספת תגובה

הוספת תגובה