עמוד הבית » מהתופת לחופה – מיטל יוסף מעצבת כלות מעוררות השראה בעקבות המלחמה

מהתופת לחופה – מיטל יוסף מעצבת כלות מעוררות השראה בעקבות המלחמה

צילום: מיטל יוסף
מיטל יוסף מעצבת אופנה נחשפה לחוויות חדשות מהכלות החזקות שפגשה למדידות בזמן המלחמה, וזה השפיע על העיצוב הבגד. אופנה יכולה לשקף לא רק סגנון אלא גם ערכים והשקפות עולם.

תמיד ידעתי זאת אבל עכשיו יותר מתמיד כך מסבירה מיטל: כמה הנשים הישראליות הן חזקות ועוצמתיות, מלאות באמביציה ועוצמה, לצד מלחמת "חורבות ברזל" נפגשתי לא מעט כלות שהשאירו אותי פעורת פה. הנה כמה סיפורים שיעלו לכם חיוך על הפנים:

הכלה הקסומה

אתחיל בסיפור קצת ישן, מבלי שנשים לב עברו כבר למעלה מ 3 חודשים מפרוץ המלחמה, היו לי כלות שהיו אמורות להתחתן ממש באותו השבוע, כלות שבין רגע במקום להתעסק ברגעים הכי מאושרים בחייה עולמם התהפך. האמת שגם לי לקח יומיים לצאת מההלם והתחלתי בשיחות טלפון לאותן כלות לבדוק "דופק" והייתה לי אחת שזכורה לי במיוחד. התקשרתי קודם כל לשאול לשלומה, היא ענתה לי בצורה כזו אופטימית וקסומה:
"מיטל, השמחה שלי עוד תגיע והיא תגיע בענק אין לי ספק, כרגע אני מתרכזת בלהיות שם עבור מי שצריך".

לאחר כמה שיחות בהן כלות הרגישו ממש אבודות וזה כמובן טבעי ולגיטימי לחלוטין השיחה עם ליטל נתנה לי קרן אור , הבנתי כמה עוצמה יש בה שבמקום להסתכל על עצמה היא שם עבור אחרים ובטוחה בעצמה, בזוגיות שלה ויודעת שאולי היום שלה קצת נדחה, אבל הוא יגיע בענק.

הכלה הלוחמת 

הכלה הלוחמת היא באמת לוחמת אמתית. בתחילת המלחמה הכלה העתידית סימונה ובן זוגה היו במילואים ולא התפנו להתעסק בחתונה. לאחר חודשיים של לחימה הם היו חייבים להחליט מאחר תאריך החתונה קרב ומגיע. נשאלת השאלה מתחתנים או דוחים? שניהם החליטו פה אחד, לא דוחים!!
סימונה יצרה עימי קשר ואמרה "מיטל, יצאתי לאפטר של כמה שעות, מה הסיכוי שאת יכולה לקבל אותי לחפש שמלה לחתונה שמתקיימת כ – שלושה שבועות". ואני כמובן בלי לחשוב פעמיים הזמנתי אותה אלי לסטודיו ולתת מענה. אני אדם מאמין וכמו שסימונה ובעלה תורמים מעצמם למען המדינה כך בורא עולם כיוון שהסטודיו יהיה הראשון שהיא תיכנס אליו ואכן, כך קרה סימונה מדדה 2  שמלות שעליה היא חלמה.

החיבור בינינו היה מיידי כך מספרת מיטל, הצלחתי להבין בדיוק מה היא מחפשת ולהתאים לה את שמלות החלומות שלה. זכיתי להכיר אישה מיוחדת מלאה במוטיבציה חזקה ועוצמתית שלא מפחדת ונרתעת מדבר אלא להיות בקו האש ולא לעסוק בחתונה הקרבה 3 שבועות.
תחליטו אתם מה יותר מפחיד?

צילום: מיטל יוסף

הכלה האופטימית
סיפור אחרון ומתוק במיוחד, על כלה אופטימית ומלאה בשמחה. את רוני פגשתי ביום מכירה שערכתי אצלי בסטודיו בכפר יונה. רוני הגיעה מהצפון הרחוק נחושה בדעתה למצוא את שמלת הכלה שלה. כששאלתי את רוני מה תאריך החתונה שלהם היא ענתה "אין תאריך!!", התפלאתי מאוד ושאלתי אותה מדוע הגיעה?

רוני סיפרה לי שבן זוגה נמצא כרגע במילואים בעזה, הוא הציע לה נישואים אך כרגע הם לא יכולים להתפנות לחפש אולם מאחר והוא נמצא בתוך הרצועה ועסוק כרגע בשליחות אדירה להגן עלינו. רוני המדהימה והאופטימית כבר אמרתי, בחרה להתעסק בדברים מרגשים ומשמחים במקום להיות בחוסר מעש במחשבות ובדאגה כך ציינה.  אחרי שהבנתי את סיפורה הנוגע ללב חשבתי לעצמי, ואיזה זכות גדולה נפלה בחלקי. אני ורוני יצאנו למסע חיפוש השמלה הייחודית עבור היום המיוחל. רוני מצאה 2 שמלות אותן ממש אהבה ואני זכיתי להכיר אישה מיוחדת אופטימית ומלאה בשמחת חיים.

תקופות מלחמה ומצוקה נשים לעיתים קרובות נאלצות למצוא בתוכן כוחות פנימיים חזקים שלא ידעו על קיומם. הן לומדות להסתמך על עצמן, לקחת אחריות ולהוביל.התרשמתי  מהנשיות החזקה והעוצמתית של הנשים שפגשתי, ורציתי לשקף זאת בעיצובים של הכלות – שילוב של יופי, עדינות וכוח פנימי. זו דרך יפה להנציח את מה שחוותי.

אסכם את דבריי בתודה. זכיתי.

מאת: מיטל יוסף מעצבת שמלות כלה

ליצירת קשר: 052-6222015