עמוד הבית » מה בחרה שרה נתניהו לענוד באירוע הצדעה ל- 70 שנות אופנה ישראלית ?

מה בחרה שרה נתניהו לענוד באירוע הצדעה ל- 70 שנות אופנה ישראלית ?

דניאל רחום, סנדרה רינגלר ואלעד לוי. צלם- אמיר מאירי
אושיית האופנה סנדרה רינגלר התייצבה בחמישי האחרון לצילומי קמפיין קולקציית תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובה ובכיכובה, עבור רשת תכשיטי אימפרס.

במהלך הצילומים חשפה רינגלר לראשונה את הליין החדש עליו היא עומלת בשנה האחרונה,  שכולל כ- 150 תכשיטי זהב משובצים יהלומים, בניהם: טבעות, עגילים, תליונים, צמידים ועוד עם בשורה לגבי המחיר: פריטי זהב ויהלומים החל מ 990 ₪ בלבד!!!!!

סנדרה סיפרה לצוות על הסט, בגאווה רבה, שאת הסטיילינג לאשת ראש הממשלה שרה נתניהו, באירוע הצדעה ל-70 שנות אופנה ישראלית, היא עשתה ואף ענדה לה את התכשיטים מהקולקציה בעיצובה. סנדרה לא שכחה להגיד שהתכשיטים היו כמובן בהשאלה ועדכנה כי הגברת שרה נתניהו החמיאה לה ואמרה: "סנדרה הינה אבן דרך באופנה הישראלית".

עוד הוסיפה סנדרה שבקרוב מאוד שרה נתניהו תצטלם לשער של מגזין נשים מוביל אשר לו היא תעשה את הסטיילינג ו"הדליפה" כי שרה צפויה לענוד בהפקה את התכשיטים של רשת אימפרס מהקולקציה בעיצובה.

בסוף יום הצילומים הגיעו לבקר על הסט גם אלעד לוי – משנה למנכ"ל  קבוצת רולטיים המפעילה את רשת אימפרס ומנהלת השיווק דניאל רחום שסיפרו לסנדרה שהקמפיין בכיכובה יעלה כבר בשבוע הבא. כמו כן, רינגלר הופתעה לדעת שבחודש הבא תטוס עם בכירי רשת אימפרס לתערוכת היהלומים שנערכת מידי בשנה בלאס וגאס, לבחור כבר את הסקיצות לקולקציה הבאה……

צילום: אמיר מאירי