עמוד הבית » מה האישה שלך היתה רוצה שתדע…

מה האישה שלך היתה רוצה שתדע…

צילום:pexels
שהיא אוהבת את הריח הטבעי שלך

ריח גוף, פרומונים טבעיים, הוא משהו ייחודי השייך רק לך, והוא יוצר קשר חושי חזק אליך. אם אינך מריח כמו עדר עיזים אזי ריח הגוף הטבעי שלך יהיה מצוין. אל תרגיש תמיד צורך להסוות את הטבע עם בשמים כבדים, קרמים, או תחליבי רחצה. היא תאהב להתכרבל איתך ולהריח אותך. כשאתה לא שם, היא אוהבת לטמון את פניה בכרית או בחולצה שלך כדי להריח אותך. זה ממש מדליק אישה כשהיא מריחה את ריח הגוף הטבעי של הגבר שלה במהלך יחסי מין איתו.

היא תנסה דברים חדשים במיטה איתך אם רק תהיה לך סבלנות

מהי הדרך הקלה ביותר לגרום לאישה שלך לנסות משהו חדש במיטה? סבלנות! תלמד להתקדם איתה לאט לאט. ובמה שאתה ממילא עושה, עשה הכי טוב. יתכן שתשאל: מה עם הספונטניות לעזאזל??? זכור! ניסיון תנוחה חדשה או משחקי תפקידים למשל, זה דבר שונה לחלוטין ממין אנאלי עם בת הזוג בפעם הראשונה או שימוש באביזרי שליטה כשוט ואזיקים.

אם ניסית לשתף ולממש איתה את הפנטזיה שלך והיא לא הראתה התלהבות, היא פשוט צריכה עוד קצת זמן כדי להרגיש בנוח עם הבקשות שלך. כמו כן, זכור! ייתכן שהיא לעולם לא תתחבר לאקטים מיניים מסוימים. אבל בגדול, כל עוד אין לך עסק עם אישה אנוכית היא לפחות תנסה להיענות לך. סבלנות! דמות המאהבת שבה, תתגלה כאשר דמות המאהב שלך תתגלה עם ברק.

צילום:pexels

קיום יחסי מין זה לא אומר שהבעיה נפתרה

היה ביניכם ריב או וויכוח, לחצת עליה לשכב איתך למרות שהיא לא היתה בקטע… רק בגלל שהיא נכנעה לך וקיימה איתך יחסי מין, אולי חשבת: "יאללה ככה נחליק ת'עניין", או אולי שכבתם בגלל ששניכם הייתם חרמנים אש, או שהיא נראתה לך מאד סקסית פתאום, או שזה אולי היה שילוב של הכל ביחד, זה לא אומר שהכל נפטר והכל בסדר.

גברים רבים טועים למרבה הצער שהם יכולים לטאטא בעיות מתחת לשטיח על ידי נתינת מין טוב לאישה שלהם והכל בסדר. חברים, זה לא הולך לעבוד! גם אם תצליח לגרום לה לאורגזמות מטורפות ולגרום לה לשכוח לכמה דקות את מה שמפריע לה, זה יהיה קצר מועד. בעיות שלא נפתרו תמיד יצוצו מחדש. אז אל תעמוד מבולבל אחרי לילה של סקס לוהט אם היא מיד חוזרת לאותו נושא למחרת בבוקר. "חשבתי שהתגברנו על זה…" "לא חמוד! כל מה שעשית זה לקיים איתי יחסי מין". המאבק יימשך עד שיימצא פתרון…

לרכישת מוצרי אהבה בהנחה לגולשי מוקסיני להזין את  קוד ההטבה – mokasini10

לא כל הנשים אומרות לגבר שהאקט כואב להן

הבעיה היא שנשים, במקום להתלונן בפני הגבר שהן מקיימות איתו יחסי מין שהן לא מרוצות, הן יספרו לחבירות שלהן שהסקס איתך פח. רוב הזמן הן מפחדות לפגוע ברגשות שלך. אחרות, מרגישות לא בנוח לומר לך מה הן רוצות במיטה. בנסיבות הנכונות נשים אוהבות אקט חזק ממש כמו הגברים, אבל גם זה צריך להיבנות בהדרגה. כמו גם העובדה שאם היא נראית סובלת מכאבים, מתפתלת או מתכווצת, אז זה מסר ברור בשבילך להירגע או להפסיק.

צילום:pexels

היא לא מונעת מין ממך סתם, אולי פגעת בה?

במקרים מסוימים במערכות יחסים שבהן האישה מקבלת יחס גרוע מהגבר היא מפסיקה לקיים איתו יחסי מין. חסרי השכל מאשימים אותה בבגידה או סתם במרידה ובמשחק כוח. אך האמת היא שאי אפשר לקרוא לה 'סתומה' בבוקר ולצפות לסקס לוהט באותו לילה.

כמו שאתה לא היית רוצה שהאישה שלך תזלזל בך ואז תנסה להשיג את כל גינוני האהבה ממך כאילו שום דבר לא קרה – אותו דבר לגביה. כשהיא מסתכלת עליך היא רואה את הגבר שפגע בה, קרא לה בשמות גנאי, ועדיין לא לקח אחריות. היא לא רואה אותך כרגע כגבר נחשק. תקן את הבעיות מחוץ לחדר השינה אם אתה רוצה לשפר את המצב מבפנים.

לפעמים סתם אין לה מצב רוח

נשים הן אישיות רגשיות המגיבות בהתאם למקום שבו הן נמצאות במחזור שלהן, (כלומר שגם אם היא לא במחזור מתרחשים אצלה שינויים הורמונליים) היא יכולה להרגיש שהיא שמנה, מכוערת או מגעילה. כן, זה עניין של נשים. אם היא במחזור זה יכול להתעצם אצל חלק מהנשים, בכל מקרה היא לא תרצה אותך במצב הזה קרוב אליה. זה לא קשור אליך אז אל תיקח את זה אישית.

צילום:pexels

היא לא מונעת ממך מין סתם, אתה פשוט כרגע לא מדליק אותה

'קוויקי' איתך מיד אחרי שסיימת לשחק כדורגל או אחרי העבודה שלך שהיית כל היום בחוץ זה לא כזה מדליק אצל רוב הנשים. בדיוק כמו שאתה אוהב אותה נקייה ורעננה, היא רוצה את אותו הדבר ממך. עבירות אחרות שלך בתחום ההיגיינה והדחייה הן רבות: גירוד ייתר בישבן שלך, הפחות (פליצים ראוותניים), גרעפסים משוחררים, ציפורניים גדולות ומלוכלכות, חיטוט  באף, ואחרון חביב – בכיינות! גבר מבוגר שמתבכיין כמו תינוק על כל שטות הוא מבטל משיכה מוחלט.

לרכישת מוצרי אהבה בהנחה לגולשי מוקסיני להזין את  קוד ההטבה – mokasini10