עמוד הבית » מה כדאי לדעת לפני שעושים החלקת שיער.

מה כדאי לדעת לפני שעושים החלקת שיער.

מותג טיפוח השיער לוריאל פרופסיונל צלם חיים סיוון
נשים רבות כיום חולמות על שיער חלק, מבריק ושופע. בהתחלה רכשו מחליקי שיער חשמליים אך הפתרון התגלה ככזה שדורש התעסקות רבה עבורן. בשנים האחרונות נשים מגלות את ההחלקות המקצועיות בקרב מעצבי השיער השונים. מותג הטיפוח המקצועי לשיער לוריאל פרופסיונל מסביר לנו.

ישנן החלקה יפנית, צרפתית והחלקת קרטין – האינפלציה בסוגי החלקות יוצרת בלבול לא קטן, החלקה יפנית, צרפתית, קרטין "אורגנית" ועוד. אז בואו נעשה סדר בדברים. קודם כל,  אבחון לפני החלקה הוא הכרחי ובעל חשיבות גבוהה כדי למנוע מראש נזק ולו הקטן ביותר לשיער. יש להתייחס למצב הבריאותי של השיער, לפני שמקבלים החלטה האם לבצע החלקה. למשל,  יש לבדוק אם שיערך יבש מידי , שביר או פגוע. כשיש ספק אין ספק, ולעיתים מומלץ לעשות טסט על קבוצת שיער קטנה כדי לקבלת תמונה ברורה יותר של מצבו.

לוריאל פרופסיונל
צילום חול

עולם החלקות השיער מתחלק לשתי קבוצות:

הקבוצה הראשונה כוללת את ההחלקה היפנית והצרפתית. שתיהן משנות את מבנה השערה, כך שההחלקה היא פרמננטית (קבועה) והחידוש נעשה אך ורק על השורש החדש. קבוצה זו אינה מכילה פורמלין (חומר מסרטן) ומאושרת ע"י משרד הבריאות. החיסרון שלהן שלא ניתן ליישם אותן על שיער עם הבהרה או גוונים.

הקבוצה השניה כוללת את שלל החלקות הקרטין. כאן יש להיזהר מכיוון וישנן בשוק לא מעט החלקות שאינן מאושרות משרד הבריאות. כשאתן שומעות את המונח  "החלקה אורגנית" קחו בחשבון שאין דבר כזה, כל ההחלקות הן כימיות.

למען בריאותך, חשוב שתוודאי עם מעצב השיער  שההחלקה מאושרת ע"י משרד הבריאות. הייתי מחמיר יותר, מבקש את שמה ובודק באתר משרד הבריאות שהיא אכן מאושרת.

החלקת קרטין חודרת רק לשכבה החיצונית של השערה (קוטיקולה) כך שהיא לא פרמננטית ובכל חידוש שלה צריך לעבור על כל השיער. היא ניתנת ליישום גם על שיער עם גוונים אך לא על שיער פגום.

ההחלקה היא טיפול מורכב שדורש הבנה מעמיקה של התהליכים וכן הכרת מבנה השיער. לכן, חשוב לבחור את בעל המקצוע המיומן המקצועי שמשתמש בחומרים מאושרים ע"י משרד הבריאות בלבד. (עיצוב המספרה או המחיר הזול לא אמורים לעזור בבחירת מעצב השיער, בריאות השיער קודמת לכל!).

כדי להבטיח שתעשי את הבחירה הנכונה והבריאה, מומלץ להתמקד במספר נושאים חשובים, כדי שתדעי לשאול את השאלות הנכונות שיסייעו לך בהחלטה.

  1. מעצב השיער – חשוב לדעת מה הניסיון שלו בכימיית השיער, עם אילו חומרים הוא עובד ואפילו לבקש טלפונים של ממליצות. אל תקלי בזה ראש.
  2. אבחון ראשוני לפני החלקה יפנית – אבחון נכון ומקצועי הוא אחד הדברים החשובים ביותר לפני כניסה להליך של החלקה יפנית. חשוב שמעצב השיער ידע לעשות אבחון מקצועי.
  3. טיב החומרים של החלקות והמותג חשובים מאוד- כיום ניתן למצוא לא מעט חומרים טובים להחלקת שיער כמו: החלקה צרפתית של לוריאל פרופסיונל ויוקו סיסטם. במקביל ישנם לא מעט חומרים בשוק שאינם חומרים שמתאימים להחלקות יפניות אלה – חומר בשיטה יפנית (כאילו מדובר בהחלקה יפנית). מהם יש להיזהר.
  4. למי מומלץ? בעיקרון החלקות מתאימות לכל סוגי השיער, למעט שיער פגום/שרוף. כמו כן לבעלות שיער עם תלתל קטן מאוד שמתחיל בשורשים איני ממליץ, למרות שהתוצאה תהיה טובה. כשהשורש מאוד מתולתל, מספיקה צמיחה של חודש של השורשים והם ישתלטו על כל השיער.

 מוצרי לוריאל פרופסיונל ניתן להשיג במספרות מורשות בלבד ובייעוץ  טלפון לשירות לקוחות 1-800-301-666

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה