עמוד הבית » בלעדי! מוצאים נוצה לבנה מה המסר ?

בלעדי! מוצאים נוצה לבנה מה המסר ?

צילום יפית בשבקין
כאשר אתם מוצאים ברחוב נוצה לבנה כדאי שתדעו שזהו מסר מעודד מהיקום עבורכם. אז מהו המסר? קבלו את כל הפרטים והפירושים השונים לכך.

עבורי כמי שמתקשר למעלה מעשרים שנה ומאז שאני זוכר את עצמי כילד, כל פעם כאשר הייתי מוצא ברחוב נוצה לבנה הייתי מתמלא לפתע באופטימיות זהירה, עוד לפני ששוחחתי עם מלאכים והצלחתי לקרוא מסרים שהיו נשלחים מהמסתוריות הגדולה, תמיד הרגשתי שהנוצה מעניקה עבורי מסר שאני יכול להירגע ולחזור לנשום כי הכל עומד איכשהו להסתדר עבורי לטובה. ואז סביב גיל עשרים וארבע התחלתי לשמוע קול בראשי, קול חכם שהציג את עצמו בשם יואל הנשר הלבן" והוא אמר לי כך: "כל פעם שתמצא נוצה לבנה, דע כי היא נשלחה ישירות מהכנף של הנשר הלבן כסימן עבורך שאתה על הדרך הנכונה עבור שליחותך" בהתחלה הייתי מאוד סקפטי בנוגע לקול ששמעתי בראשי אל אף שהיה ברור ומדויק גם במידע שהוא העביר אלי וגם מבחינת הדברים שהובטח לי שיתממשו.

 לא לפחד כלל 

על פי הפילוסופיה האינדיאנית של שבט הסנקה הצבע הלבן קשור לתכנון של דברים וחזון, זהו צבע מגנטי שיכול לעזור לנו לעשות סדר בחיינו ולצאת לדרך חדשה לאחר שלמדנו מניסיון חיינו. אז למעשה הסדר נעשה אחרי שעלו בתוכנו תובנות מהדרך שאנו משאירים מאחור, כדי להתקדם קדימה עלינו להבין מה היה עד כה, לארגן מחדש חכם יותר את החיים ולהחזיק חזון שמלהיב אותנו. נוצה היא סמל של חופש, של תעופה, רוב בעלי הכנף נוצרו כך שיוכלו להשתמש בכנפיים כדי לעוף, כדי לצוד וכדי לנדוד, כנפיים מייצגות את החופש לנדוד במרחבים ואנו בני האדם קיבלנו מעט מן החופש הזה באמצעות הדמיון והמחשבה, לכן נוצה לבנה מעניקה לנו אישור שאנו עפים עם הרעיונות שלנו בכיוונים שמתאימים לנו והם יובילו אותנו רחוק אם רק נרצה בכך.

נוצה לבנה צילום דורון אורסיאנו ויטנר

מה לעשות כדי לעוף נכון

כדי לעוף על כנפי הדמיון עלינו ראשית כל להתמודד עם הפחד, תארו לכם שציפורים היו מפחדות לעוף, אם באמת זה היה קורה הן לא היו מנצלות את השימוש בכנפיים שלהן ולא מממשות את עצמן, כמו הציפורים כך גם האדם, כדי לעוף עם רעיונות טובים ולהגשימם במציאות עלינו להתמודד עם אתגרים שעשויים להעלות בנו פחדים, מדוע הרי בני האדם לרוב לא מממשים את עצמם? יש לזה סיבה, כל אדם יכול להגשים הרבה מאוד חלומות אבל כל חלום שכזה מעורר התמודדות עם המציאות, עם הבעל או האישה, עם הילדים, עם הבנק ובעצם עם מה לא, לכן יש הרבה מאוד מקלות בגלגלים מתוקף המציאות ולכן כל חלום כמעט שאנו מעוניינים להגשים מצריך מאתנו אומץ לב והתגברות על פחדים וזה כדי שנוכל לבצע את השינויים ואת ההתאמות עבור הגשמת המתרות שלנו. כדי שנוכל לעוף עם ההגשמה העצמית שלנו עלינו לדעת שנצטרך לשלם מחיר, אין הגשמה אמיתית ללא מחיר, זה חלק מחוקי המציאות בה אנו חיים.

רוב האנשים מאשימים את הכל ולא עושים חשבון נפש אמיתי עם עצמם, הם יגידו שאי אפשר, שזה לא ראלי ומראש יוותרו על ההגשמה העצמית שלהם אבל האמת היא שהגענו לעולם הזה כדי להשתנות, כדי להפוך להיות גרסה מוצלחת יותר של עצמנו, הגענו כדי להיות אנשים טובים יותר, הגענו לרפא את עצמנו ולהגשים את השאיפות שלנו.

 ואם מצאתם נוצה לבנה מה זה אומר

מצאתם נוצה לבנה? אתם בוודאי תשמחו לדעת שנוצה לבנה יכולה להיות מתנה מהמלאכים שבשמיים.

מלאכים בדרך כלל שותקים, ולעתים נדירות מורגשת פיזית נוכחותם. לעתים קרובות נוכחות זו מגיעה בצורה של נוצה לבנה שתפגשו בדרככם. גם למיקום שבו מצאתם את הנוצה הלבנה יש משמעות עבורכם, בדרך כלל נוצות לבנות מופיעות במיקום שבו אין ציפורים לבנות ואז זה בהחלט מראה שמדובר בסימן שהמלאכים השאירו עבורכם.

בדרך כלל המלאך האישי שלכם רוצה למסור לכם שכפי הנראה הוא ביקר אתכם לאחרונה ואולי זה זמן טוב להודות לו. לעיתים המלאכים רוצים לחזק אותנו ולהראות לנו את תמיכתם בנו בזמנים אלה, אולי זה גם מסר שדברים רבים עומדים להסתדר לכם ואכן כך הוא הדבר!

כריכת הספר

דורון אורסיאנו-ויטנר הוא מתקשר ומדיום שמייעץ באמצעות הפילוסופיה האינדיאנית\מעגל הצבעים האינדיאני וטוטם

בעלי החיים של ארץ ישראל

מידע נוסף באתר : www.israeltotem.com

תגובות 3

הוספת תגובה

  • דורון הוא אחד המתקשרים המדהימים שיש צינור של מלאכים , מדייק מכוון ומביא תובנות נפלאות לחיים ולעולם. אני ממליצה עליו בחום ואהבה.

    • היי דורון רציתי להתייעץ לפני כחודש בערך ביום שבת ישבתי עם משפחתי בסלון והחלון היה פתוח ונוצה קטנה לבנה נחתה לי ממש על כף היד וכל המשפחה שלי הייתה בשוק ורציתי לדעת אם יש לזה משמעות ?