עמוד הבית » מוצרים טבעונים לטיפוח הגוף בעבודת יד

מוצרים טבעונים לטיפוח הגוף בעבודת יד

סבונים מוצקים של חברת קצף. צילום אשר בן דוד
חברת קצף הוקמה ע"י עדי תמיר בשנת 2018 והיא מובילה את תחום הרוקחות הטבעית ומציעה מגוון רחב של מוצרים מפנקים, טבעיים וטבעוניים העשויים בעבודת יד.

המוצרים של קצף בעלי תו טבעונות של ויגן פרינדלי ובעלי אישור ממשרד הבריאות.

עדי תמיר, אשת הייטק לשעבר,שלמדה רוקחות טבעית וארומתרפיה הוליסטית, מובילה את תחום הרוקחות הטבעית ומציעה מגוון רחב של מוצרים מפנקים כגון: סבונים ייחודים, מוצרי לטיפוח הגוף, טיפוח פנים- פילינגים, דאודורנט ייחודי, מוצרי אווירה, שמפו מוצק, פינוקי אמבט ועוד ועוד

עדי, מלקטת צמחים ושמנים ייחודיים מהטבע ואורזת אותם לבקבוקונים וסבונים מוצקים, כאשר לכל מוצר יש סיפור קסום משלו. מוצרי הטיפוח מכילים חמאות ושמנים צמחיים טבעיים כגון חמאת השיאה המופלאה, שמן זית כתית אורגני וצמחי מרפא המרגיעים את העור.

כלל המוצרים מאפשרים למשתמשים בהם ליהנות מכל מה שהטבע מציע, לשדרג את חוויית הרחצה ושגרת הטיפוח וליהנות ממוצרים טבעיים עם טעם של עוד.

מוצרי הטיפוח והאמבט של “קצף” נרקחים באופן אישי ובאהבה על ידי עדי. בכל מוצר מושקעת עבודה קפדנית כדי להגיע למרקם הנכון והמדויק – כזה שיעשה את הפעולה האפקטיבית לעור.

סבונים מוצקים של חברת קצף
צילום אשר בן דוד

רקיחת המוצרים נעשית בתהליך מסורתי המשלב כלים חדשניים לצד כלים עתיקים וטובים, ורק לאחר שמקבל חוות דעת חיובית ואישור ממשרד הבריאות ,יוצא המוצר לשוק .

כל הסבונים עטופים בצלופן מתכלה ובנייר נטול עץ, אין שימוש בנילונים, ובתכנון הקרוב לעבור לשימוש באריזות רב פעמיות.

את מוצרי חברת קצף ניתן להשיג  אתר החברה ketsef.co.il

הוספת תגובה

הוספת תגובה