עמוד הבית » מוצרי "עוף טוב" מהיום, בסימון תזונתי ירוק

מוצרי "עוף טוב" מהיום, בסימון תזונתי ירוק

צילום נעמה משיח כהן
"עוף טוב" הינה החברה הראשונה המעלה על המדפים ברשתות השיווק, מוצרי עוף טרי בסימון תזונתי ירוק שמטרתו לסייע לצרכנים בבחירת מזונות בריאים וגולמיים. העופות הטריים של "עוף טוב" מכילים פחות מ-300 מ"ג נתרן ל-100 גר' ולכן מקבלים את הסימון הירוק.

מוצרי העוף הטרי של "עוף טוב" עשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה וכוללים עופות שלמים וחלקי עופות, בהם: כרעי עוף טרי, חזה עוף חצוי טרי, שניצל עוף טרי, שוקי עוף טרי, פילה עוף טרי, עוף שלם טרי, שווארמה פרגית טרי, סטייק פרגית טרי – כולם עשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה. מוצרי העוף הטרי בסימון הירוק, אינם כוללים חלקי פנים וכנפיים, מאחר ובהם עדיין לא ניתן להבטיח כמות נתרן נמוכה.

ד"ר אילת הררי, דיאטנית קלינית וחוקרת, יועצת התזונה של חברת "עוף טוב", מסבירה: "העוף הוא מקור לחלבון איכותי, ויטמינים ומינרלים. בסימון ירוק מסומנים רק מזונות התואמים את עקרונות התזונה הבריאה של משרד הבריאות. המזונות שזכו להיכנס לרשימת המסומנים בירוק הם מזונות גולמיים שאינם מעובדים או שעברו עיבוד מינימלי בלבד.

לצד מזונות כמו  חלב ומוצריו, דגים, טופו, שמנים צמחיים, זרעים ואגוזים ניתן למצוא ברשימה הזו גם את העוף (טרי, מצונן או קפוא). בתהליך ההכשרה, העוף סופח מלח. ידוע שצריכת יתר של מלח, עלולה לגרום למחלות כרוניות. לכן רק עופות שעברו תהליכי שטיפה לאחר ההכשרה במטרה להסיר עודפי מלח,  ומכילים פחות מ-300 מ"ג נתרן (המינרל העיקרי שמצוי במלח), זוכים בסימון הירוק".

המוצרים הם מוצרים איכותיים שעשויים מעופות שגדלו ללא אנטיביוטיקה והסימון הירוק מהווה נדבך נוסף לתו האיכות שלהם. על-פי ארגון הבריאות העולמי עמידות לאנטיביוטיקה היא אחד הגורמים המאיימים על הבריאות הכלל עולמית. שימוש יתר באנטיביוטיקה, הן בטיפול באדם והן בחקלאות, עלול לגרום להיווצרות זני  חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה, ואם אותם חיידקים יגרמו למחלות  בבני אדם, הטיפול במחלות אלו יהיה קשה יותר, זמני האשפוז בבתי חולים יתארכו ותהיה יותר תמותה.

רמי אייזיק, מנכ"ל "עוף טוב": ב"עוף טוב" אנחנו מקפידים לגדל את העופות, ללא טיפול אנטיביוטי כלל, בכל שלבי הגידול שלהם. בגידול העופות ללא אנטיביוטיקה אנו מתבססים על תזונה צמחית מאוזנת, ומעשירים את  התזונה של העופות במרכיבים פרוביוטיים ופרהביוטיים, זאת לצד הקפדה על גידול בלולים מרווחים, שמירה על  סביבה נקייה מחיידקים מחוללי מחלות, וליווי מקצועי צמוד המאפשרים שמירה והימנעות מהתפרצות מחלות".

בנוסף להיותם עשויים מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ובנוסף להיותם בעלי סימון תזונתי ירוק, מוצעים כעת באריזות חדשות המבטיחות כי המוצרים יגיע לצרכנים ברמת הטריות הגבוהה ביותר, כפי שהם יוצאים מהמפעל. האריזות עשויות מיריעות עמידות במיוחד השומרות על המוצרים ומונעות מגע פיזי עם מזהמים מבחוץ. בנוסף, כל המוצרים נארזים במגשיות סופגות נוזלים ובכך תורמות עוד יותר לשמירה על טריות המוצר.

ביקורת מערכת: הגיעו צוות של שלחים מחוייכים עם אריזה השומרת על הקירור ובה מוצר העוף וחוברת מתכונים שכל אחד יכול לבשל, אני נאמנה למוצרי "עוף טוב" הדואגים לבריאותנו .

הוספת תגובה

הוספת תגובה