עמוד הבית » מותג אופנה חדש בישראל KK Couture

מותג אופנה חדש בישראל KK Couture

צילום : Daniel-Elster
משיק בימים אלו סטודיו חדש בנווה צדק ואת קולקציית הבכורה, קולקציה מרהיבה ומהודרת של אופנת עילית לערב וכלות.

המותג הינו בבעלות קים קסאס, אמריקאית במקור המתגוררת ביפו ב-20 השנים האחרונות. אהבתה לתחום האופנה ושאיפתה לעסוק בתחום מאז ימי ילדותה הביאו אותה להשקיע בהקמת בית אופנה ישראלי אותו מוביל המעצב הצעיר דור יעקב.

קולקציית הבכורה של KK Couture עוצבה בהשראת "הבושם: סיפורו של רוצח", הרומן ההיסטורי של הסופר הגרמני פטריק זיסקינד שהפך לרב-מכר עולמי וסרט הקולנוע המצליח שנוצר בעקבותיו, והיא בנויה מהמתח שבין הקר והאפל המיוצג בסיפור על ידי הדמות הראשית, הרוצח גרנוי לבין הרך והרומנטי – קורבנותיו הצעירות והתמות.

החיבור בין המראה הגברי החזק והמחויט לבין מראה אולטרא-נשי רך ועדין הוא המוטיב המרכזי המוביל את הקולקציה. מוטיבים מעולם החייטות הגברית כמו ז'קטים מחויטים עם הרבה דרמה בכתפיים, מכנסיים גבוהי מותן בגזרת רגל ישרה פוגשים מוטיבים רכים ועדינים בהשראת התקופה הניאו-קלאסית עם בדים רכים כמשי, שיפון, תחרות סולטיס צרפתיות וחיבורים בלתי שגרתיים ביניהם, וכן אלמנטים מהתקופה הוויקטוריאנית כמו צווארונים גבוהים, מחוכים, שכמיות וגלימות.

הקולקציה מחולקת לשלוש קבוצות צבע: שחורה, שמנת וזהב, כאשר הקבוצה השחורה היא קבוצת בגדי ערב, הבהירה מוקדשת בעיקר לשמלות כלה ובזהב נוצרו שמלות המתאימות לערב כמו גם לכלות נועזות או כשמלה שנייה.

KK Couture קמה בכדי לתת מענה אופנתי, גבוה ואיכותי לנשים שמבקשות לבלוט ולהיות הכוכבות הבלתי מעורערות של האירוע, בין אם בשמלת כלה מחויטת עם שכמיה מובנית ושסע עמוק או בשמלת ז'קט שחורה לערב הנלבשת מעל לאוברול תחרה דרמטי.

טווח המחירים:

שמלות ערב להשכרה מ-4,000 ₪, שמלות כלה להשכרה מ-14,000 ש"ח

שמלות  one of a kind לרכישה מ- 25,000 ₪.

KK Couture

כל ישראל חברים 4, נווה צדק, תל אביב

בתיאום מראש בלבד: 03-5559887.