עמוד הבית » מותג "גלביות" בהשראת שחרור ממגפת הקורונה

מותג "גלביות" בהשראת שחרור ממגפת הקורונה

המותג גלביה קולקציית אביב צילום עדי הלמן
אתי צאיג ומירב הדרי, המעצבות של המותג “גלביה" בעונת קיץ 202

חופש הוא אחד הערכים המרכזיים במותג “גלביה” מיום הקמתה, לא רק כהמלצה אלא כדרך חיים.ההגדרה של ״בגדי חופש״ הובילה השנה לעיצוב קולקציית אביב-קיץ עם דגש גדול על תחושת שחרור, נשיות, וניחוח ים הבא לידי ביטוי בצבעוניות ופרינטים מרהיבים מעולם זה,ובגלביה כבר מרגישים שהאביב הגיע ואנו מתחילים להשתחרר מחבלי הקורונה.

צילום עדי הלמן

אם את במוד של חופש וגם אם לא, ברגע שתלבשי את אחד מדגמי הקולקציה החדשה תציף אותך תחושה של שמחה, חוסר דאגה, זאת בשילוב עם קלילות ונשיות.

צילום עדי הלמן

העונה הקולקציה התרחבה לנישות בוהמייניות נוספות: דגמי קימונו בצבעים ופרינטים יוצאי דופן, בדי פאייטים מנצנצים לערב, בדי 100% כותנה ובדי סאטן ליום יום, ליין ריזורט בדפוסים של קקטוסים, צדפי ים, לאופרד או פרחי היבסקוס.

צילום עדי הלמן

ניתן למצוא את גזרות האוברסייז הנהדרות לקיץ, לצד הגזרות הגבעוליות המחמיאות באורך ברך או במקסי.

בנוסף חולצות קיץ דקיקות רקומות וחלומיות, פריטים בגווני לבן עשויים בשילוב תחרה או קרושה, כותנות קלות ובדים נושמים ודקיקים בצבעוניות פסטלית של תכלת, ורוד וירוק לצד הדפסים ורקמות פרחים.

צילום עדי הלמן

בנוסף, העונה הושק מותג קפסולה  “GALLABIA HOME”  קולקצייה מרהיבה של מפות שולחן וכיסויי מיטה בגדלים שונים, גם הם בפרינטים צבעוניים ואלגנטיים, חלקם בשילוב פרנזים שנשזרו בעבודת יד המעניקים תחושה של חופשה חלומית, כל זה לצד ליין של חלוקי בית עשויים מכותנה נעימה וסאטן.

צילום עדי הלמן

גלביה אוהבת נשים, טווח מידות: S – XXXL

טווח מחירי קולקצייה: 390-2000 ש״ח

מפות וכיסויי מיטה: 590 ש״ח

להשיג באתר