עמוד הבית » מחליפים מצבר ונהנים מהתוצאות

מחליפים מצבר ונהנים מהתוצאות

כשהרכב שלנו פועל שלא כראוי, אנו עלולים להיכנס ללחץ. וזה מובן. אחרי הכול, פעמים רבות אנו תלויים ברכב כאשר ברצוננו להגיע לעבודה או לאירוע כלשהו בזמן. מסיבה זו, אנחנו נוטים להיות ערניים לתקלות שונות כמו הקושי להתניע את הרכב או הצורך להגביר את המזגן לעוצמה גבוהה יותר. סימנים אלה מעידים על כך שיש צורך להחליף את המצבר לרכב.

אם כבר צריך להחליף מצבר אז שיהיה ורטה

הלך לכם המצבר? צריכים לקנות מצבר חדש ולא יודעים איזה לבחור? מצבר מומלץ מבית VARTA הוא בחירה מצוינת. מצבר ורטה הוא שם נרדף לאיכות, ואכן אם אתם מעוניינים במצבר מתוצרת חו"ל, זהו המצבר המתאים ביותר עבורכם. מדובר במצבר עמיד וחזק שיכול לעמוד גם בפני החום הישראלי בקיץ. מעבר לכך, המצבר מוצע לכם במחירים אטרקטיביים שלא כדאי לפספס.

על חשמלאי רכב ותקלות מצבר

כשיש לכם בעיה במצבר, אחד הדברים הראשונים שצריך לעשות הוא לפנות לחשמלאי רכב מקצועי. לא מומלץ לתקן את המצבר באופן עצמאי, אלא אם כן יש לכם ניסיון בתחום. חשמלאי מנוסה יודע לגשת אל המצבר תוך שהוא מקפיד על כל כללי הזהירות הנחוצים. מעבר לכך, אלה כמה מבין התקלות הנפוצות שבהן נתקל חשמלאי רכב במהלך עבודתו.

אלטרנטור בלתי תקין

האלטרנטור משמש כמטען לבטריה בתוך הרכב, כשה"בטריה" היא למעשה המצבר. כאשר האלטרנטור מפסיק לפעול, אין מה שיטעין את המצבר. כך יוצא שכשאתם נוסעים ברכב המצבר הולך ומתרוקן. בשלב מסוים, הוא עלול להפסיק לפעול ואתם לא תוכלו להמשיך בנסיעה.

מזג האוויר משפיע על המצבר

מזג אוויר קיצוני כמו חום או קור משפיע על פעולתו של המצבר. בארצות אירופה או ארה"ב הקרות שבהן יורד שלג, המנוע מתאמץ הרבה יותר בהתנעה – דבר הפוגע במצבר. אצלנו, בתנאי חום כבדים, הקופסה השחורה של המצבר מתחממת וגורמת לכבלים ולרכיבים האחרים במצבר להתפרק מהר יותר. וזאת עוד מבלי שהזכרנו את מפלס המים המזוקקים במצבר שעלול לרדת מתחת לנורמה.

כשהמצבר מתרוקן

אחת התקלות הנפוצות במצבר הוא התרוקנותו. מספיק שהשארתם את אורות הרכב דלוקים במשך זמן רב ואתם תצטרכו להטעין את המצבר שוב באמצעות כבלים. וכאן ייתכן שהמצבר ישוב לאיתנו וייתכן שלא. ובמקרה זה תצטרכו לפנות לחשמלאי רכב להחלפת המצבר.

מחליפים מצבר עם מאור מצברים

המצבר שלכם שבק חיים? הצוות של מאור מצברים יסדר לכם את הבעיה. החשמלאים המומחים של החברה יודעים להתאים את המצבר לרכב בהתאם לנפח המנוע, מספקים אחריות מלאה על תיקון המצברים, מחליפים מצברים במחירים זולים ומשתלמים וכמובן – מבצעים שירותי החלפת מצבר עד הבית. במאור מצברים יודעים עד כמה הזמן הפרטי שלכם חשוב לכם, ולכן מציעים לכם שירות מהיר ואפקטיבי. אז אם שמתם לב לאחרונה שהמצבר מתחיל להראות סימני מצוקה או אם נתקעתם בלי מצבר באמצע הדרך, התקשרו כבר עכשיו.