עמוד הבית » מחפשת דירה בתל אביב

מחפשת דירה בתל אביב

מורן אטיאס פרזנטורית קניון הדר ירושלים צילום רונן פדידה
מורן אטיאס, הדוגמנית הבינלאומית ומנחת הטלוויזיה, שנבחרה לאחרונה כפרזנטורית של קניון הדר, הצטלמה אמש לקמפיין קיץ 2020, שיצא בתחילת יולי.

הצילומים נערכו משעות הבוקר המוקדמות, בלופט אורבני תל אביבי. על הסט פגשה אטיאס לראשונה את צוות ההנהלה הבכיר של הקניון שהגיע לפרגן לה  על קבלת הקמפיין וחזרה לשגרה, בניהם:  לירון אלקיים המנכלית וכוכי איבגי מנהלת השיווק של הקניון .

מורן אטיאס
צילום רונן פדידה

על הסט סיפרה אטיאס שהחודש האחרון היה עבורה אחד השיעורים הגדולים שקיבלה והוסיפה: 'אני שמחה כל כך שניתנה לי האפשרות להתנדב במחלקות של חולי הקורונה, זה הכניס לי פרופורציה להרבה דברים. המחזות שראיתי לא היו קלים אבל הרגשתי מחויבות לתת מה שאני יכולה בתור פרסונה ציבורית' .

מורן אטיאס עדכנה על הסט  שבימים אלו היא בחיפוש  אחר דירה בתל-אביב ומבלי לשים לב היא כאן כבר כמעט שלושה חודשים. מורן על הסט: ' אני מחפשת דירה , מישהו שמע על דירה שווה?'.

מורן אטיאס
צילום רונן פדידה

כוכי איבגי מנהלת השיווק של הקניון, עדכנה את מורן כי הקמפיין בכיכובה צפוי להעלות כבר בתחילת יולי הקרוב והיא תזכה לראות עצמה מתנוססת בכל רחבי הארץ,   לרבות: שלטי חוצות, אתרי אינטרנט,  עיתונות, מגזינים ובזירות הדיגיטל .

לקראת סוף הצילומים אטיאס קינחה עם סלפי של כל הצוות שהיה על הסט, והקפידה בחומרה על חבישת מסכה של כל אחד ואחד.