עמוד הבית » מחקירה על עור הפנים רינה נברצקי משנה את הקריירה

מחקירה על עור הפנים רינה נברצקי משנה את הקריירה

צילום: אלינור וולנרמן
רינה נברצקי קוסמטיקאית רפואית, אם לשלוש בנות וסבתא, אשר החליטה לשנות את הקריירה המשגשגת שבנתה בזכות עצמה ולצאת לדרך חדשה אל הלא נודע.

אז איך הגעת לתחום הקוסמטיקה?

"עוד משחר ילדותי רציתי לעסוק בתחום היופי, אופנה והליף סטייל, בצעירותי ניהלתי עסק עצמאי של חנות בגדים במשך עשרים שנה, ובו עיצבתי ללקוחותיי דגמים, תפרתי, מכרתי ועסקתי בנוסף בייבוא לחנויות בוטיק מוצלחות וידועות בארץ, עבדתי קשה יחד עם זאת, נהניתי מכל רגע להיות עם לקוחותיי וגם לעיתים להקשיב את אשר על ליבן. ההצלחה הייתה שם כל הזמן עד שעייפתי והחלטתי לסגור. כך מספרת רינה".

כיצד  נבעה ההחלטה לעשות שינוי בקריירה? 

"כאשר הייתי בהריון שלישי עם ביתי, עור פניי התחיל לקבל כתמי פיגמנטציה. דיי נבהלתי מהמראה ולא ידעתי כיצד להגן על עורי מהכתמים הכהים שצצו בפתאומיות. לאחר הלידה, הכתמים המשיכו לרבוץ על עור פניי והפכו לבלתי נסבלים וזה הוביל לתחושה לא נעימה זה ממש הפריע לי, יש לציין, שבזמנו לא היה שום טיפול למצב שנקלעתי אליו והייתי חייבת לתת פתרון לעצמי. החלטתי ליזום והתחלתי לחקור את הנושא בצורה מקיפה ותוך כדי רשמים אישיים הגעתי למסקנה אחת: אני צריכה לדאוג לעצמי!

צילום: אלינור וולנרמן

הסתובבתי בין רופאי עור, קוסמטיקאיות וניסיתי לא מעט קרמים ומשחות חדשות, טיפולים חדשניים בשוק הקוסמטיקה וכלום לא עזר. להיפך, זה רק גרם לי נזק לפנים ועוגמת נפש. הרגע הזה גרם לי להחליט אחרת עבור עצמי. זה הרגע אשר החלטתי, שאני הולכת ללמוד קוסמטיקה רפואית.
נרשמתי ללימודים אצל המאסטרית הענקית – חוה זינגבוים, ובמשך הזמן, רכשתי המון ידע עשיר, בכל מה שקשור לאנטומיה של העור ובפרט עור הפנים. ספגתי את חומר הלימוד בשקיקה והתאהבתי במקצוע.

במשך השנים, עם פרוץ עידן הטכנולוגיה והאינטרנט ומכשור רפואי שמתקדם ללא הרף, מספרת רינה: "מצאתי מענה לטיפול הפיגמנטציה בעור. ככל שלמדתי רציתי לדעת יותר, עיני נצצו מתשוקה למקצוע.

צילום: אלינור וולנרמן

טיפולים בקליניקה

רינה נברצקי כיום עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית פתחה קליניקה, אשר מעניקה ללקוחותיה טיפולים מגוונים לעור, שיקום העור וליצור עור שנראה יפה, בוהק, חלק, זוהר ובריא מיום ליום. וזאת בזכות אותם רגעים חווייתיים שעברה רינה על עורה ומתוך הידע הנרכש.

צילום: אלינור וולנרמן

כיום, היא מנהלת קליניקה מצליחה מספר שנים, לטיפולי פנים, לכל סוגי העור: טיפולי אקנה מתקדמים, שיטה מיוחדת לטיפול בפיגמנטציה, טיפולי אנטי אייג'ינג משולבת טכנולוגיה פורצת דרך. הסרת שיער לכל הגוף ב-18 דקות במכשיר IPL מיוחד.

רינה מוסיפה: " אני מאושרת בפינת החיים הקטנה שיצרתי לעצמי. זכיתי להגשים חלום ואני עדיין בחלום היפה הזה ורק משדרגת אותו בכל יום".

בהמשך תשמעו עוד הרבה עליי…

סטיילינג: יעל וכמן