עמוד הבית » מייבש שיער, רוטב לטיקה מאסלה, סדרת אורז, רסק עגבניות אורגני

מייבש שיער, רוטב לטיקה מאסלה, סדרת אורז, רסק עגבניות אורגני

צילום יח"צ

מייבש שיער "vanitiy"

חברת Valera, יצרנית מייבשי השיער משיקה הדגם החדש בסדרת ה-"vanitiy" – performance pretty purple. מייבש שיער עוצמתי במיוחד בעל מנוע מסוג ac-performance המגיע לעוצמה של 2,400 וואט, המיוצר בשוויץ.

הטכנולוגיה מציעה זרימת אוויר חכמה וייחודית המגיע ב-6 דרגות חימום ומהירות המתאימות לכל סוגי השיער ומעניקות ייבוש מלא, בנוסף לגוף חימום בעל טרמוסטט מיוחד המותקן בגוף המכשיר הדואג לבריאותו של השער ושומר על הברק הטבעי של השיער.טכנולוגיית ה-COLOR CARE שומרת על שיער צבוע. פונקציה נוספת של לחצן קירור, פילטר מתכתי נשלף ושתי פיות לריכוז האוויר החם (6 ו7.5 ס"מ).

המייבש מגיע בצבעים כחול, ורוד וסגול  בהתאם לצבעים הטרנדיים והאופנתיים ביותר. מציע למשתמש שלל פיתוחים וחידושים שיקלו על השימוש כגון, כבל באורך של 3 מטרים הניתן לסובב לכל כיוון אפשרי, ו-5 שנים אחריות.

 

רוטב טיקה מסאלה 

רוטב לטיקה מסאלה. מנת הטיקה מסאלה היא מנת הדגל המסורתית, מוכרת ואהובה מאד במטבח ההודי, מנה בעלת טעם עשיר ואותנטי, שכבשה את העולם בקסמיה. מדובר בעוף מבושל היטב ברוטב מסורתי ייחודי שלא כולם מצליחים להגיע לאיזון טעמים הנדרש כדי שהמנה תהיה טעימה ואותנטית בדיוק כמו במקור

הוא בעל תווית נקיה, כלומר – כל הרכיבים איכותיים ומוכרים בכל בית. המוצר זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה ברחבי הארץ. הרוטב יסייע לצרכן לדייק בטעמים ולהגיע למרקם ולאיזון הראוי. כך בלי מאמץ ניתן להגיע לתוצאות קולינריות מרשימות וטעימות.

לדברי ליעד שובל, מנהלת הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: " אנחנו באסם נסטלה גאים להוביל קו חדשני בכל מגוון המוצרים שלנו, החל מהמוצר הבסיסי ועד לרטבי התיבול, הכל על מנת לסייע לצרכן שלנו לבשל אוכל בריא וטעים ברמה של מסעדה – בלי מאמץ ובלי צורך לצאת מהבית בקונספט של להוסיף, לבשל, להגיש. הרוטב החדש פותח במיוחד לישראלים שלא מתמחים בבישול הודי אך אוהבים ומעוניינים בטעם הזה והוא מצטרף לסדרה קיימת שנחשפה לצרכן הישראלי והתקבלה באהבה. הסדרה האסייאתית היא סיפור הצלחה, כובשת בטעמים ובדיוק שלה 40% משוק רטבי התיבול האסייאתים, אנו שמחים להיות חלק חשוב מהמטבח של הצרכנים שלנו, להוביל טרנדים חדשים ולהיענות לצרכים חדשים ומגוונים".

רוטב טיקה מסאלה קרדיט צילום סטודיו אסם

להשיג ברשתות השיווק, בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית

נסיינית המערכת: המטבח הפך למקום חוויתי, עם הרבה קלילות בהכנת מתכונים הרוטב מעודן ויוצר טעמים שמזכירים לי את הטיול בהודו,  רוטב עם איזון בחך.

סדרת אורז של חברת "תומר"

החברה משיקה סדרה איכותית של אורז: אורז פרסי, אורז תאילנדי ואורז יסמין.

הסדרה  מציעה שלושה סוגי אורז אהובים במיוחד בישראל, המתאימים למגוון מתכונים:

  • אורז פרסי – גרגרים לבנים וארוכים וטעמם עדין. נחשב לאורז יציב וחזק שאינו נוטה להישבר ולכן יותר "בטוח". יוצא "אחד אחד"
  • אורז יסמין – גרגירים ארוכים ולבנים בטעם אגוזי המזכיר את האורז הבסמטי, אך בהשוואה אליו הוא יותר רך ומכיל פחות עמילן
  • אורז תאילנדי – גרגירים ארוכים מאוד בטעם עדין. מתאים למוקפצים ולאורז עם רוטב בשלל טעמים. האורז הנפוץ בתאילנד

קיימים כמה סוגי אורז, אותם נהוג לסווג לפי צורת הגרגר: אורז ארוך, בינוני או אורז עגול/קצר. הארוך (למשל בסמטי, יסמין ופרסי) הוא אורז פחות דביק, משום שהגרגר מכיל פחות עמילן מהסוגים העגולים (למשל אורז לסושי או לריזוטו). זו גם הסיבה בגללה מומלץ להשתמש באורז עגול לסושי (כי רוצים שהאורז "יידבק"). אם רוצים אורז "אחד אחד" – יש להעדיף את אחד מסוגי האורז הארוך.

סדרת אורז:פרסי, יסמין, תאילנדי. צילום עידו קימלוב

מחיר: 8.90 – 10.90 ש"ח לאריזה במשקל 1 ק"ג.

כשרות: פרווה, בד"ץ מהדרין הרב רובין. להשיג ברשתות השיווק ובמכולות

נסיינית המערכת: אהבה לאורז בבית מיום שילדיי התחילו לאכול מוצק, כל יומיים אני מבשלת אורז וביום שישי אחד המצרכים השכחים ביותר בישראל. האורז מתבשל היטב, קל להכנה וטעים.יש לשים לב לסוג המתכון ולהתאים את האורז.

רסק עגבניות אורגני 

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה "רסק עגבניות אורגני" מאיטליה,ללא תוספת סוכר, מלח או חומרים משמרים.

הרסק מיוצר באיטליה מעגבניות אורגניות, שגודלו ללא חומרי הדברה, דשנים כימיים או הנדסה גנטיתו מוצע בקופסה קומפקטית ונוחה לשימוש במשקל 70 גרם .

הוא מיוצר מעגבניות בשלות ועם זאת קשות, והוא משמש כמרכיב במתכונים שונים. מדובר במעין משחה סמיכה בצבע אדום כהה, המיוצרת בשתי רמות של ריכוז – 22°BX ו- 28°BX (BX הוא קיצור המילה בריקס, שמשמעה אחוז החומר היבש/מוצקי העגבנייה בנוזל). באופן כללי, הרסק המרוכז יותר מתאים יותר למרקים ולקדירות, ואילו המרוכז פחות מתאים לרטבים ולבישול קצר יותר. הרסק האורגני של תבואות בריכוז 22°BX.

רסק עגבניות אורגני צילום אייל גרניט

כשרות: פרווה, בד"צ מהדרין מילאנו ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 2.5 ש"ח לקופסה במשקל 70 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית מערכת: טעם וניחוח נפלא מרגישים בחך את העגבניות, אריזה קטנה לשימוש אישי. אהבתי

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה