עמוד הבית » מייק אפ ופודרה במרקם אוורירי

מייק אפ ופודרה במרקם אוורירי

MIRAGE פודרה מקבעת במרקם אוורירי לגימור מט. צילום יחצ חול...
מותג הקוסמטיקה GA-DE משיק את סדרת MIRAGE' מייק אפ ופודרה במרקם אוורירי וקליל לעור מעורב/שמן המעניקים גימור מט, טבעי ורב מימדי.

מייק אפ ופודרה הם אבני יסוד בתיק האיפור ומהווים בסיס למראה עור קורן, בריא חיוני ואחיד. תפקידם להפוך את עור הפנים ללוח קנבס חלק ולהכין אותו לקראת האיפור. איפור בסיס שמונח היטב על הפנים מהווה 50% מהמראה ולכן חשוב לבחור את הפריטים שעונים על כל הצרכים הבסיסיים של העור תוך התחשבות בסוג ובגוון שלו, לוודא שהם מכסים את כל הפגמים, מעניקים מראה טבעי בבקר ומוקפד יותר בערב ולא יוצרים אפקט מסכה.

GA-DE משיק בימים אלו דור חדש של מייק אפ ופודרה מסדרת MIRAGE המיועדים לעור שמן עד מעורב. סוג עור זה מאופיין בברק, שמנוניות ונקבוביות פעורות בעיקר באזור המצח, האף והסנטר, אזורים המשופעים בבלוטות חלב.

המוצרים החדשים בסדרת MIRAGE  – מייק אפ קליל בגימור מט ופודרה מקבעת במרקם אוורירי, הונדסו תוך התחשבות בצרכים הייחודיים של עור מעורב/שמן ויחד מהווים את השילוב המושלם ליצירת עור פנים חלק ונטול פגמים עם תחושה נינוחה של איפור "בלתי מורגש" למשך שעות ארוכות.

המייק אפ והפודרה נועדו לעבוד יחד או לחוד, מתמזגים בצורה מושלמת עם עור הפנים ומעניקים יחד כיסוי מלא לפגמים או כתמים.

AIR-LIGHT FOUNDATION MATTIFYING MIRAGE – מייק אפ במרקם קליל ואוורירי, המעניק כיסוי מט מלא בגימור טבעי

מייק אפ המותאם במיוחד לעור מעורב/שמן בעל מרקם קליל, נעים וחלק במיוחד שאינו מכביד על העור. הנוסחה המתקדמת מסייעת בנטרול הברק, מתמזגת באופן מושלם עם העור ומעניקה כיסוי מט מלא עמיד ונושם לאורך זמן בגימור טבעי ורב ממדי.

מרכיב טיפוח פעיל Vita Rose, הידוע בתכונותיו המשקמות, מגן מפני זיהומים ומסייע לשמירה על מראה עור מוצק ואלסטי. כדוריות זעירות סופחות שומן, מטשטשות פגמים ומעניקות תחושה של עור שני במראה טבעי, רענן וחלק כמשי במשך כל היום. פיגמנטים טהורים עם חומצות אמינו, מצופים במרכיב לחות טבעי מעניקים כיסוי עמיד לאורך זמן מבלי לייבש את העור.

MIRAGE מייק אפ לגימור מט ואוורירי.
צילום יחצ חול

מחיר: 109.90 ₪.

MIRAGE MATTIFYING AIR-LIGHT SETTING POWDER – פודרה מקבעת במרקם אוורירי למראה מט מושלם

פודרה בתפזורת במרקם אוורירי וקליל במיוחד השומרת על עור נטול ברק במשך כל היום, מתקבעת בצורה חלקה במיוחד ומתמזגת באופן מושלם עם העור לתחושת נוחות מרבית ושמירה על מראה האיפור לשעות ארוכות.

הפורמולה האולטרה דקה מבוססת על טכנולוגייתNO-FLASH  ליצירת אפקט פילטר, המסנן ומטשטש בעדינות קמטוטים ופגמים ומבטיח מראה טבעי ונטול ברק המחמיא לעור בכל תאורה. מרכיב הטיפוח ,BerryFlux Vita המופק משמן זרעי פטל מסייע לשימור הלחות ולשיפור אלסטיות העור.

אריזת הפודרה כוללת רשת אלסטית חדשנית וכרית המאפשרות טפיחה נוחה ושימוש בכמות הרצויה.

מחיר: 99.90 ₪.

 www.gadecosmetics.co.il

www.facebook.com/gadeisrael

www.instagram.com/gade_israel

את מוצרי מותג "ג'ייד" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין