עמוד הבית » מילקי TRIO,חטיפים MIX,פודינג בטעמים, ממולדה עם שוקולד לבן, קרקרים THIN Fitness

מילקי TRIO,חטיפים MIX,פודינג בטעמים, ממולדה עם שוקולד לבן, קרקרים THIN Fitness

מילקי טריו קרמל, צילום: סטודיו שטראוס
מוצרים חדשים על המדף שמתאימים לחג השבועות הקרב ובא. יוסיפו גיוון וטעמים במטבח שלכם, עם דגש על רכיבים איכותיים וטעמים ייחודיים.

 מילקי TRIO קרמל מלוח ובלונדי

מילקי מבית שטראוס, משיק מהדורה מיוחדת של מילקי TRIO, בטעם קרמל מלוח ובלונדי. המעדן החדש כולל שכבת פודינג מפנקת בטעם קרמל מלוח, שכבת מוס אוורירית בטעם שוקולד בלונדי ומעליה הקצפת האהובה של מילקי. שלושת השכבות במרקמים השונים – יוצרות יחד ביס מושלם של קינוח בגביע. מדובר בטעם התומך במגמה המתפתחת בעולם, של שילוב טעמים מנוגדים, מתוק ומלוח. כל אחד מהטעמים – שוקולד בלונדי וקרמל מלוח, הוא טרנדי בפני עצמו, והשילוב ביניהם מדגיש האחד את השני. סדרת מילקי TRIO מציעה לצרכנים שילוב של טעמים ומרקמים, שביחד עם הקצפת האהובה של מילקי יוצרים חוויה חדשה מהמותג האייקוני.

משקל: 100 גרם, כשרות : רובין, אלרגנים: חלב

נסיינית המערכת: קינוח מתוק ומפנק, שילוב בין מתיקות למלוח לד הטעמים המוכרים של המילקי. מעניין.

סדרת חטיפים מיקס MIX

כרמית תעשיות ממתקים משיקה מחדש את סדרת החטיפים לנשנוש תחת המותג כרמית מיקס MIX. המוצרים החדשים במתכונים משופרים וטעימים במיוחד באריזות חדשות ובצורות ייחודיות. הסדרה כוללת שישה טעמים: מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב, מיקס כדורים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס כוכבים מצופים שוקולד חלב ולבן, מיקס בייגלה מצופה שוקולד חלב, מיקס בייגלה מצופה שוקולד לבן ומיקס קורנפלקס מצופה שוקולד חלב.

 

משקל: 55 גרם, כשרות: בד"צ עדה חרדית. זמינים לרכישה בכל החנויות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: שקיות קטנות ומשופרות של שוקולדים מאפשרות צריכה קלה ונוחה של השוקולד בכל זמן ובכל מקום. הן קלות לנשיאה ולאכילה תוך כדי תנועה,מגוון רחב של צורות שונות של שוקולדים מגדילה את הגיוון והחוויה של הצרכן.

פודינג בטעם במבה מתוקה ופודינג בטעם בייגלה

אסם – נסטלה משיקה פודינג בטעם במבה מתוקה ופודינג בטעם בייגלה לחג שבועות. הטעמים החדשים, מהווים בשורה קולינרית מרעננת לחובבי האפייה והקונדיטוריה שמחפשים לגוון את קינוחי החג, וליצור מאפים, עוגות וקינוחים במראה מרהיב וייחודי ובמיוחד לשדרג את עוגות הגבינה המובילות בחג השבועות. הפודינג מעניק טעם עשיר לכל עוגה, גם בציפוי וגם בתוך מלית הגבינה עצמה. כעת יוכלו הצרכנים להכין עוגת גבינה במבה מתוקה משגעת, ועוגות בטעמי מתוק – מלוח עם פודינג בטעם בייגלה.

פודינג בטעם בייגלה ופודינג בטעם במבה מתוקה צילום: סטודיו אסם

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

נסיינית המערכת: פודינג בטעם במבה יכול להיות דרך מצוינת ליהנות מהטעמים המפנקים ושונים, המרקם קרמי וסמיך כמו פודינג רגיל, אך עשיר יותר וטעים יותר ויכול להוות קינוח נפלא ומפנק.

ממולדה עם שוקולד לבן

עלית משיקים את הממולדה האהובה והפעם עם שוקולד לבן ושוקולד חלב במילוי קרם בטעם תות. ממולדה תות הינה המוצר אהוב בישראל בקרב הצרכנים. גם ברשתות המוצר זכה לסיקור נרחב בקרב הצרכנים, מדצמבר 23 לאחר ההשקה המחודשת בעקבות הריקול, ועד עכשיו היו 3400 איטרקציות ברחבי האינטרנט על ממולדה. הממולדה הושק לראשונה ב-1950, כחלק מהמגוון של שוקולד פרה. זהו המוצר המוביל בסגמנט הטבלאות הבודדות. מותג שוקולד פרה הינו מותג ותיק ומוביל בקטגוריית טבלאות השוקולד בישראל.

ממולדה לבנה, צילום: סטודיו שטראוס

 

משקל: 100 גרם, כשרות: בד"צ, אלרגנים: מכיל: חלב, אגוזים (שקד, לוז), סויה. עלול להכיל (חיטה, שעורה), גלוטן, בוטנים, אגוזים (פקאן), ביצים, שומשום.

נסיינית המערכת: זוהי גרסה ייחודית ומפתה של המומלדה הקלאסית, שמשלבת את רכות המרקם שלה עם הטעמים המופלאים של שוקולד לבן עשיר.

קרקר THIN Fitness עם כרובית וכרישה

המותג המצליח Fitness ממשיך לבסס את עצמו כמותג המוביל בקטגוריית המאפה – בזכות שילוב מושלם בין דגנים מלאים, טעמים ייחודיים והמלצה על מנה מדודה. בשנים האחרונות Fitness עשה מהפכה של ממש עם קרקר THIN, סדרת מוצרים אהובה שכבשה את קטגוריית הקרקרים וביססה עצמה כסדרה המובילה בקטגוריית המאפה המלוח. הקרקרים בסדרת קרקר THIN מכילים דגנים מלאים, הם דקים וקריספיים במיוחד ומציעים חווית אכילה חדשה ומזינה מלאה בטעמים ייחודיים.

כעת, בהמשך להצלחה הגדולה ממשיכה אסם-נסטלה לרגש ולחדש ויוצאת במהדורה חדשה בטעם ייחודי: קרקר THIN בתוספת כרובית וכרישה. הקרקר החדש מציע שילוב מושלם בין שני ירקות ארומטיים, ואף זכה בציונים גבוהים במבחני הטעימה. הוא משתלב נהדר בכל ארוחה, מכיל דגנים מלאים, ובעל מרקם ייחודי, כל זאת מבלי להתפשר על הטעם. הוא מתאים כתחליף ללחם בארוחות בוקר או ערב וכמובן גם כארוחות ביניים או נשנוש.

כרובית וכרישה THIN,צילום: סטודיו אסם

 

כשרות: בד"צ העדה החרדית והרבנות הראשית יוקנעם.ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

נסיינית המערכת: כרובית עשירה בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים, בעולם מודרני שבו כולם מחפשים אפשרויות בריאות יותר, קרקר הפיטנס מהווה פתרון המושלם לחטיף קל וטעים שגם יספק לכם ערכים תזונתיים גבוהים. לשלב את הנוחות והטעם האהוב של חטיף פריך עם הערכים התזונתיים של ירק טרי ובריא כמו כרובית.