עמוד הבית » מי נבחר לאלוף הבריסטה של שנת 2023

מי נבחר לאלוף הבריסטה של שנת 2023

מימין ניר אדרי גלעד אלמוג ויאיר מלכה מבעלי גרג עם פלוטקין צילום: מתן שמוע
ביום חמישי 05 בינואר 2023 נערך באולמי סנטרל בפ"ת "תחרות הבריסטה" במסגרת פתיחת אירוע שנת 2023 של קבוצת גרג.

בתחרות "אלוף הבריסטות של ישראל"  הגיעו עם כ – 100 מתמודדים מרחבי הארץ שהתממדו עם  מספר אתגרים: מבחני טעימה עיוורת, זיהוי טעמי קפה, הכנת קפה, אומנות ציורים בקצף הקפה ועוד.  לשלב הגמר עלו  8  מתמודדים שהרשימו את השופטים.

האירוע כלל קוקטייל חגיגי, וארוחת ערב עשירה בניצוחו של השף דניאל רחמים מ"משחקי השף". את האירוע הנחתה השחקנית יוליה פלוטקין שסיפרה שבגיל 17 עבדה כמלצרית בקפה גרג בקריות. כמו כן האירוע כלל הופעה חיה של  מושיקו מור– תגלית השנה בעולם המוזיקה ואחריו עלה הזמר ליאור נרקיס ונתן הופעה מרשימה ביותר.

יאיר מלכה מבעלי קבוצת גרג פתח את האירוע ואמר: "היום אנחנו חוגגים עם כל מנהלי ועובדי חמשת המותגים שלנו: קפה גרג, קפה ביגה, מאמא-גרג, בייקרי וגרג קיטשן, המונות יחד מעל 140 סניפים בישראל!  כבר מהאירוע הראשון  שערכנו לפני 5 שנים "תחרות אלוף הבריסטה" הבנו שאת המטרות שהצבנו לעצמנו אנו משיגים:  לעלות את רמת הקפה שלנו, כדי שנמשיך להוביל את ישראל לעבר חווית הקפה הטובה ביותר שאפשר.

בעלי קפה גרג עם נשתיהן יאיר מלכה ניר אדרי גלעד אלמוג צילום: מתן שמוע

גלעד אלמוג מבעלי גרג אמר: "מאז החזרה לשגרה מהקורונה אתגרים רבים היו במשק לרשתות הקפה. בשנת -2022 עשינו הרבה פעולות לקדם את הרשתות: פתיחת סניפים חדשים, ריענון סניפים קיימים,  התרחבות רשת קיטשן, תפריטים חדשים, הכנסת רובוטים לסניפים, השקעה בסושיאל, קיוסקים להזמנה עצמית ופעולות למען הקהילה…..בשנת 2023 שמנו לעצמנו יעד להוביל את תחום בתי הקפה בארץ ולהתפתח למקומות חדשים  גם בטעמים וגם ליעדים חדשים חוצי גבולות."

יאיר מלכה עם אלוף הבריסטה יבגני מצקביץ צילום: מתן שמוע

יריב גניס מנכ"ל רשתות גרג וביגה העניק את הפרסים לזוכים בתחרות: "הזוכה במקום השני היא כתרין אבו עיד מבאקה, שזכתה במוכנת קפה מקצועית,  ובמקום הראשון "אלוף הבריסטה של ישראל" שזוכה מעבר לכבוד ויוקרה גם בטיסה זוגית לאיטליה! כולל אירוח וסיורים במפעלי קפה מובילים, הוא  יבגני מצקביץ בן 27 מחיפה.