עמוד הבית » מי תורם ביום המחזור הבינלאומי ?

מי תורם ביום המחזור הבינלאומי ?

מימין הדסה וולפרט סמנכלית שיווק עזריאלי.קום עופר ירום מנכל עזריאלי.קום יוסי חזאי יור תאגיד החברתי למחזור אקומיוניטי צילום רפי דלויה

רגל יום המחזור הבינלאומי החל השבוע אתר הסחר עזריאלי.קום חבר לעמותת "מתלות לחרות תעסוקתית" הפועלת בחסות התאגיד החברתי למחזור "אקומיוניטי" במטרה לקדם תעסוקת עובדים עם מוגבלויות בתחום האקולוגיה, מחזור פסולת אלקטרונית ומקצועות טכנולוגיים.

זרוע נוספת שמפעיל התאגיד הוא מפעל "אקולוגיה לקהילה מוגנת" מהגליל בו מועסקים כ-80 עובדים עם מוגבלויות שמטפלים בפסולת אלקטרונית וחידוש מחשבים ישנים. מתחילת משבר הקורונה נרשמה עלייה חדש בפניות לתרומות מחשבים ולכן כל צתרומה תוכל לסייע למשפחות ללא מחשב ולהעסקת אנשים עם מוגבלויות .

אתר הסחר שמידי יום שולח מאות חבילות לבתי אב בישראל, בחר לתרום 10 ₪ על כל רכישה באתר ביום המחזור הבינלאומי לטובת העמותה וכמעשה אקטיבי לייצר לנו מקום טוב יותר לחיות בו.

לדברי עופר ירום מנכ"ל אתר עזריאלי.קום: "כאתר סחר מוביל בישראל אנו שמחים להתגייס ולסייע למען גופים, חברות ועמותות שעושים עבודת קודש, ובמיוחד בעת הזו ראינו לנכון לתרום לא רק לאנשים אלא גם לסביבה בה אנו חיים. מידי יום אנו משמחים בחבילות את לקוחותינו ודואגים לשירות טוב ואדיב, יום המחזור הבינלאומי גרם לנו בעזריאלי.קום לעצור ולהסתכל איך אפשר לעשות מעשה טוב שישפיע גם ברמת המקרו.

החיבור לעמותת "מתלות לחרות תעסוקתית" טבעי ונכון לנו, אנו מברכים את העמותה על פעילותה החשובה ומקווים לגייס כמה שיותר במטרה לעזור ולהשפיע."

לדברי יוסי חזאי, יו"ר התאגיד החברתי למחזור אקומיוניטי: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם עזריאלי.קום וגאים בכך שיש הרבה גופים וחברות במדינת ישראל שמתרגשים מהעשייה שלנו, ונרתמים באהבה למיזמים משותפים ושיתופי פעולה, בהעברת הפסולת האלקטרונית שברשותם למחזור ובפעולות חינוך והסברה לשינוי התפיסה של החברה הישראלית בנושא העסקה של אנשים עם מוגבלות וקבלת השונה. זוהי רק יריית הפתיחה ואני משוכנע כי בהמשך הדרך נשדרג ונוסיף תחומי פעילות משותפים נוספים".

הוספת תגובה

הוספת תגובה