עמוד הבית » 'מכבדים את הטבע'

'מכבדים את הטבע'

קמדיס יום כדור הארץ צילום יחצ
לרגל יום כדור הארץ הבינלאומי שחל אתמול הכריזה חברת הדרמו-קוסמטיקה המובילה "קמדיס", על חודש של אהבה לטבע, עם מגוון פעילויות, מבצעים וקמפיין רשת תחת הסלוגן ' מה הצמח שלך'?

שמירה על כדור הארץ שלנו, בתקופה זו, קיבלה משמעות חדשה, האנושות מבינה שעתיד הדורות הבאים, תלוי בהתנהגותה היום. שמירה על הטבע והאיזון הטבעי הם חלק מה'אני מאמין' של קמדיס, ולשם כך מקיימת פעילויות ייחודיות בנושא זה.

חודש הפעילות ייפתח בקמפיין המבוסס על איורים ייחודיים של האמנית מרסל תהילה ביטון, בוגרת המחלקה לאמנות בבצלאל, המשלבים את כדור הארץ עם מגוון צמחי המרפא הקיימים בתכשירי קמדיס. האיורים מעבירים את המסר של חשיבות השמירה על המגוון הביולוגי כחלק חשוב מאוצרות הטבע.

איורים אלה בצירוף תכשירי הדגל של קמדיס  יישלחו לסלבריטאים, מובילי דעה ברשתות ואנשי תקשורת,  במטרה להעלות את המודעות לחשיבות השמירה על כדור הארץ בייחוד בימים אלה.

בנוסף ביום הרשמי של כדור הארץ, תתקיים הנחה גורפת של 30% אחוז על כל תכשירי קמדיס.

רוני קרמר, מייסדת ומנכלית קמדיס: "הכבוד לטבע כפי שהוא ולבני האדם בתוכו, הוא חלק בלתי נפרד מקמדיס. אנו מאמינים כי איזון בינינו לבין הטבע הינו אחד מעמודי התווך לרווחת האנושות היום ובעתיד.

צמחי המרפא שבהם אנחנו משתמשים לייצור התמציות המשולבות במוצרינו, גדלים בסביבת גידול אופטימלית, באזור גידולם הטבעי, תוך מקסום תנאי הגידול, מזג האוויר, ההשקיה והאדמה. זו מערכת גידול המשמרת את התנאים האקולוגיים של הצמחים בטבע, כך שדריסת הרגל שלנו היא מינימלית ללא פגיעה והתערבות במגוון הביולוגי של כדור הארץ".

מוצרי קמדיס מבוססים על שילוב של תמציות צמחים יחד עם מרכיבים נוספים הידועים כיעילים בבעיות עור.

צמחי המרפא הפעילים הינם חלק ממורשת וידע של אלפי שנים מהרפואה הסינית. מטרת קמדיס היא להעביר מורשת בת אלפי שנים אל הדורות הבאים תוך שימוש בכלים מדעיים מתקדמים ביותר.

קלמינג לושן של קמדיס להקלה בגירוד וגירוי העור ולעקיצות ל30 מיל
צילום יחצ לרכישה בחנות האונליין kamedis

לאתר החברה/לרכישה: www.kamedis.co.il

חברת קמדיס הוקמה ב 2003 בליווי צוות מומחים לרפואה סינית ודרמטולוגים בעלי שם עולמי, במטרה לפתח פתרונות יעילים לבעיות עור כרוניות. המוצרים מבוססים על שילוב של תמציות צמחים הידועים ביעילותם מהרפואה הסינית יחד עם מרכיבים נוספים יעילים.

קמדיס השקיעה שנים של מחקר ופיתוח במטרה לעבוד בטבעיות עם העור ללא גרימת תופעות לוואי. קמדיס מציעה פתרונות לתסמינים הנובעים מאטופיק דרמטיטיס,  עור יבש, סבוריאה דרמטיטיס, פסוריאזיס, אקנה. יעילות המוצרים הוכחה בניסויים קליניים. החברה נמצאת בתנופת צמיחה בינלאומית ומוכרת בישראל, באירופה, ארה"ב ואסיה. בבעלות החברה מפעל לייצור תמציות צמחים בסין, הפועל בסטנדרטים מחמירים של אבטחת איכות, כולל מספר תקני ISO.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה