עמוד הבית » מלון גסטרונומי לראשונה בוורשה פולין

מלון גסטרונומי לראשונה בוורשה פולין

Nobu Exterior צילום לשכת תיירות פולין
חודש אוגוסט 2020 מסתמן כרגע מכונן בשוק המלונאות והגסטרונומיה הפולני עם פתיחתו של הסניף הראשון של בית המלון ומסעדת Nobu בוורשה. כבר שנים שמותג Nobu מהווה מילה נפרדת לאיכות גבוהה במיוחד, על הקונספט הייחודי אמונים השף היפני המבריק מטסוהיסה נובו, השחקן ההוליוודי רוברט דה נירו ומפיק הסרטים הידוע מאיר טפר.

במלון Nobu Warsaw החדש יציע 117 חדרים מרשימים, מתחם ספא מפנק, בית קפה, בר ואולם אירועים בשטח של 438 מטרים מרובעים – מקום אידאלי למפגשים עסקיים ולאירועים פרטיים. הקירות הניידים מאפשר לאורחים להתאים ולחלק את החלל בהתאם לצרכים שלהם, בנוסף, ישנם גם חדרי פגישות אינטימיים באגף הקלאסי של בית המלון.

הבסיס שממנו הותנע המיזם השאפתני הוא גסטרונומיה.

מסעדת Nobu הראשונה נפתחה במנהטן בשנות התשעים, מאז נפתחו מעל ל-40 מסעדות נוספות ברחבי העולם.

ב-2013 החליטו המייסדים לקחת את החוויה היוקרתית לשלב הבא, ופתחו את מלון Nobu הראשון בלאס וגאס, ומשם הדרך להיווסדות הרשת הייתה קצרה – עם עשרה סניפים ביעדים נחשקים כמו מיאמי, ברצלונה, מנילה ואיביזה.

Nobu Restaurant Entrance
צילום לשכת תיירות פולין

הסוד מאחורי הצלחת מותג Nobu

תפיסת האירוח המצוינת והיוקרתית מבוססת למעשה על עקרונות המטבח המקורי והמשובח של מטסוהיסה נובו. אורחים יעידו שמדובר בחוויית שירות שאין דומה לה, אשר נוצרה בהשראת הפילוסופיה החיים היפנית. בתי המלון של הרשת מושכים אליהם מטיילים שרוצים להתארח באווירה רגועה ומפנקת, אך חלק גדול מאורחי המלון הם למעשה מקומיים שמגיעים באופן תדיר לשם החוויה הקולינרית הכל-כך ייחודית.

Nobu_reception
צילום לשכת תיירות פולין

כבר ביוני הקרוב ניתן יהיה לפקוד את המסעדה ב-Nobu Warsaw וליהנות ממנות הדגל עליהן חתום מטסוהיסה, בהן דג הקוד השחור שעשה שמות ברחבי העולם, אשר מוגש עם רוטב מיסו קטיפתי.

אלמנט ייחודי נוסף שהרשת מתהדרת בו ארכיטקטורה. כל מלון ברשת שונה מהאחר, ותוכנן ברוח המקום בו הוא נמצא. הסניף החדש בוורשה הוא פרויקט שאפתני במיוחד: בית דירות היסטורי שחודש ושופץ ברמה הגבוהה ביותר, בשילוב מבנה חדש לחלוטין, בעל חזית מרשימה מזכוכית, אבן וצמחייה המקשטת את מרפסות המלון.

עיצוב הפנים גם הוא משתלב בהרמוניה מושלמת עם המבנים עצמם –החדרים בבית הדירות המחודש משלבים את מיטב מסורות האדריכלות והאמנות של ורשה, והאגף החדש מעוצב בסגנון מודרני מינימליסטי.

מאפיין בולט נוסף של רשת Nobu הוא השירות – עד כדי כך שהשם " מטסוהיסה" הפך למילה נרדפת לשירותיות ללא רבב. המלון דוגל בדאגה לאורחיו במסירות מלאה וחסרת פשרות, במטרה לספק את כל צורכיהם עוד לפני שעלה בדעתם לבטא זאת במילים.

Nobu Suite
צילום לשכת תיירות פולין

מערכת ההזמנות אונליין של בית המלון החלה לפעול בחודש מרץ וניתן לבצע הזמנות.

לפרטים והזמנות: https://warsaw.nobuhotels.com/

הוספת תגובה

הוספת תגובה