עמוד הבית » מסיכת פחם מתקלפת

מסיכת פחם מתקלפת

מסכת חימר מתקלפת של צילום יחצ חול
מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מרחיב את סדרת הניקויים המובילה בישראל - PURE ACTIVE

עור מעורב עד שמן מאופיין בהפרשת יתר של סבום ובשמנוניות על כל שטח הפנים, או חלקם.  לעיתים, בעלי עור מעורב או שמן סובלים מפגמי עור כראשים שחורים או פצעונים מעבר להפרשת השומן; גם אלה דורשים טיפול יומיומי.

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, מרחיב את סדרת הניקויים – PURE ACTIVE  ומשיק : מסיכת פחם מתקלפת לניקוי ראשים השחורים: פיור אקטיב פיל אוף, המכילה פחם ממקור נטורלי, מינרל הידוע ביכולת הספיחה העוצמתית שלו + חומצה סליצילית, רכיב אידיאלי לבעלי עור מעורב או שמן.

התוצאה: יעילות מוכחת. נקיון נראה לעין של מראה הנקבוביות הסתומות ומראה מרקם העור מעודן יותר לאחר שימוש אחד בלבד. לאחר שימוש במשך 4 שבועות – ניקיון הראשים השחורים ומראה הנקבוביות הפעורות מצטמצם. עור הפנים נקי באופן יסודי מראשים שחורים ומראה הפנים הופך לאחיד ומאט יותר.

מחיר השקה לחודש אוגוסט: 29.90 שח

מחיר מומלץ לצרכן: 41.90 שח

הוראות שימוש:

  1. טרם השימוש, יש לשטוף את הפנים ולייבש בעדינות.
  2. יש למרוח שכבה נדיבה ואחידה של מסיכת OFF PEEL על האזורים הנוטים להברקות שומניות או להופעת ראשים שחורים (אזור ה-T .(המתינו עד ייבוש מלא (כ-30-20 דקות).
  3. המסכה יבשה למגע? קלפו בעדינות, מלמטה כלפי מעלה. יש לשטוף את השאריות מהפנים עם מים.

תוכלו להבחין בשאריות הראשים השחורים על גבי המסכה המקולפת! יש להשתמש במוצר עד פעמיים בשבוע לניקוי ראשים שחורים וטיפול בברק שומני.

יש להימנע מאזור העיניים והשפתיים.

יש להימנע ממגע באזור העיניים, במקרה של מגע כזה יש לשטוף היטב במים.

צילום יחצ חול
צילום יחצ חול

להשיג ברשתות הפארם, כל-בו, רשתות המזון ובתמרוקיות פרטיות

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה