עמוד הבית » מעדן הגולן בטעם מוקה, תן בו ללא גלוטן, חלב בשוקולד מריר

מעדן הגולן בטעם מוקה, תן בו ללא גלוטן, חלב בשוקולד מריר

מעדן הגולן מוקה, סטודיו שטראוס
מחלבות שטראוס משיקים "מעדן הגולן בטעם מוקה" 3.9% שומן - טעם נוסף ומפתיע למעדן הנוסטלגי המוכר והאהוב.

בסדרה הקיימת יש שלושה מוצרים: מעדן הגולן בטעם שוקולד חלב, שוקולד מריר ווניל. מעדן הגולן בטעם מוקה הוא חידוש שלא היה קיים במהדורה הנוסטלגית בשנות ה-80', אך עדיין יש בו קריצה לפעם. הוא טעים, עשיר ומפנק ומצטרף לסדרה האהובה שחזרה למדפים בשנה שעברה.

מעדן הגולן חזר למדפים בקיץ 21' כתגובה למאות פניות ופוסטים שקיבלנו מצרכנים שקראו להחזירו. המעדן חזר כמהדורה נוסטלגית מוגבלת למספר חודשים, אך לאור אהבת הצרכנים והביקושים הגבוהים הוא חזר כחלק ממגוון המוצרים הקבוע ואף בטעמים נוספים, וניל, שוקולד מריר וכעת המוקה.

משקל:  125 גרם

כשרות: רובין, אלרגנים: מכיל חלב, זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: המעדן הנוסטלגי שגדלנו עליו, גורם לחיוך, המרקם נעים בחך, טעמו נפלא רגע של שיכרון חושים נוסטלגי. אהבתי

תן בו ללא גלוטן

"וילי פוד" באה עם בשורה חדשנית וראשונה בישראל – תן בו (גרסת המקור הדנית לקרמבו הישראלי) ללא גלוטן. הביסקוויט בממתק עשוי תירס ותפו"א עם ציפוי בטעם שוקולד חלב. קרמבו הוא הממתק החורפי בישראל. החברה החלה לייבא את התן בו מדנמרק והציעה מגוון מוצרים בשלל טעמים, ציפויים וגדלים. כעת משיקה החברה גרסה נטולת גלוטן וזאת במטרה לאפשר לחולי הצליאק ולנמנעים מגלוטן ליהנות מהממתק. תן בו נטול גלוטן עשוי מביסקוויט מבצק תירס ותפו"א עם ציפוי בטעם שוקולד חלב ויוצע לצרכן במארז שמשקלו 300 גר', הכולל 12 יחידות.

תן בו ללא גלוטן מבית ויליפוד. צילום: סטודיו 360

מחיר: 28.90 ₪ (לפי אפליקציית השוואת מחירים CHP באזור תל אביב, נכון לתאריך 5.1.23).להשיג ברשתות השיווק ובחנויות טבע מתמחות.

נסיינית המערכת: בשורה משמחת לכל חולי צליאק ובכלל הנמנעים מוצרים שיש בהם גלוטן. קרמבו המטולוגי שכולנו אוהבים בשלהי החורף. טעמו נפלא, מעט שונה מהקרמבו הנוסטלגי אך יחד עם זאת, טעים. שימו לב כמות הסוכר גבוהה ויש לו סימון אדום באריזה.

חלב בטעם שוקולד מריר

לקראת יום השוקולד המריר שחל ב 10.1.22, מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה בפעם השנייה משקה חלב בטעם שוקולד מריר. המשקה מצטרף לקטגוריית משקאות החלב המפנקים. השוקו עם קריצה לקהל הבוגר יותר בייחודית של משקה מפנק ועשיר, בטעם שוקולד מריר איכותי שמתאים לעונה החורפית.

משקה שוקולד מריר, צילום: סטודיו שטראוס

משקל: בקבוק ליטר משפחתי, בקבוק אישי 350 מ"ל

כשרות: בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א

אלרגנים: מכיל חלב, זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: השוקו בטעם ארומה מופלאה של קקאו, אני מחממת את המשקה ושותה. תענוג!.השוקו מתאים לקהל בוגר יותר שפחות מתחבר לשוקו חלב מתוק, מתאים לערב עם חברים או בערב להתרווח על הכורסא ולהנות מהחורף שהגיע למדינתנו.