עמוד הבית » מעכשיו לא צריך להרחיק עד המרכז כדי לבלות ולחוות ברמה אחרת

מעכשיו לא צריך להרחיק עד המרכז כדי לבלות ולחוות ברמה אחרת

צילום: ישראל אלפסה
nxgs, ג'ק-לין- חוויית בילוי מרעננת בצפון
ג'ק לין" שנפתחה בימים אלה מבטיחה הנאה רב-חושית ייחודית ומסתמנת כ"הדבר החם הבא" שיסעיר את הזירה הקולינארית בצפון
הכירו את "ג'ק לין"- בר מסעדה בסגנון ביסטרו-פיוז'ן, חדש, צעיר, שונה ותוסס הממוקם ברחוב אח"י אילת בקרית חיים אשר חרט על דגלו ערכי מצויינות בכל הפרמטרים הנוגעים לבילוי וחוויית אירוח. ג'ק-לין מביאה איתה בשורה חדשה ומרעננת לאזור הצפון כולו כאשר חוויית הבילוי מציבה סטנדרט חדש ומאתגר של איכויות בכל הנוגע לאוכל וחומרי גלם, תפעול מטבח והפעלת בר אלכוהולי עשיר ומגוון כשהכל יחד מוצע ומוגש באווירה קצת אחרת ובפיוז'ן מעניין המשלב בין בר צעיר ומשוחרר למסעדה ומטבח שף עדכני, חד, טעים ומדוייק.
על התפריט אמון השף דניאל רחמים (אחד הפיינליסטים מתוכנית הריאליטי "משחקי השף").
עיצב את המקום מיקי הייבלום (שעיצב גם את "מינה טומי", "רפאלו" ועוד) ויש בה 130 מקומות ישיבה ובר עם 20 מקומות ישיבה נוספים.
המטבח פתוח לרווחה, מה שמאפשר אינטרקציה בין הטבחים ללקוחות, המלצרים מריצים צ'ייסרים על חשבון הבית עם הסועדים במהלך כל הארוחה.
האווירה שמחה, קלילה ומשוחררת, השירות מקצועי ואדיב.
בין המנות המוצעות בתפריט לדוגמא:
קרעי תפוחי אדמה בתיבול מעושן (23 שקלים); טרטר עם חציל (54 שקלים); סיגרים במילוי סמבוסק (47 שקלים); חומוס כבדים (57 שקלים); סופלקי עם ירך עוף ולימונים כבושים (58 שקלים) ועוד. בשעות הצהריים מציעים במקום עסקית, שבה במחיר המנה העיקרית מקבלים גם מנה ראשונה וכוס בירה (200 מ"ל) ב-17 שקלים.
בין השעות 17:00-20:00 מתקיימת happy hour, במסגרתה מציעים כאן דיל של 1+1 על כל האלכוהול בישיבה על הבר, או, לחלופין, מנה ראשונה/ קינוח על חשבון הבית בישיבה במסעדה. בנוסף, מפנקים כאן את הסועדים בערק ביתי עם תוספות ותבלינים כמו חלווה וקינמון ועוד מגוון של קוקטיילים ייחודיים.
צילום: ישראל אלפסה

 

צילום: ישראל אלפסה

 

צילום: ישראל אלפסה

 

צילום: ישראל אלפסה

כתובת: אח"י אילת 61 קריית חיים, ראשון-חמישי 12:00-0:30, שישי-שבת 12:00-1:30, לא כשר, לתפריט המלא ולמידע נוסף http://www.jack-lin.co.il