עמוד הבית » מצתרפת למשפחה הריינג' רובר ולאר החדשה

מצתרפת למשפחה הריינג' רובר ולאר החדשה

צילום יחצ
הולאר החדש מציע את האיזון המושלם של עיצוב מתוחכם,וטכנולגיה חכמה וכעת עם האופציה של מנועי פלאג אין הייבריד.
  • ולאר: ריינג רובר ולאר החדש מציג טכנולוגיה חדשנית ומערכת חשמלית היברידית, הממשיכה את 50 שנות החדשנות של המותג ריינג' רובר.
  • כל משפחת הריינג רובר מחושמלת : הולאר משלים את המעבר לאופציה חשמלית של כל משפחת הריינג' רובר.  הולאר בעל המנוע ההיברדי P400e   מציע לנוהגים בו טווח נהיגה מרשים של 53 ק"מ במצב היברידי ופליטת CO2  של 49 ג' לק"מ לנסיעות יעילות יותר. כמו כן  טכנולוגיית  MHEV בעלת מצבר 48 וולט מצטרפת לשאר המנועים.
  • יוקרתי: העיצוב היוקרתי והמתוחכם של הולאר כעת עם היצע צבעים חיצוניים חדש הכולל את Lantau Bronze  המוצע באופן בלעדי ב Range Rover Velar Edition.
  • ALL TERRAIN: יכולות נהיגת ה4X4 ללא מתחרים של ריינג' רובר בכל שטח, עם מנועים חדשים: MHEV בנזין בעל 6 צילינדרים וכן דיזל עם מתלי אוויר המגיעים כסטנדרט. מנועי דיזל Ingenium  MHEV מהדור החדש בעלי 4 צילינדרים, מציעים יעילות יוצאת דופן, כוח וביצועי כביש עוצמתיים.
  • מעודן: המרחב הפנימי שקט ונינוח כמו בכניסה למקדש- עם מערכת המולטימידיה החדשה  PIVI, עם מערכת לבידוד רעשים חיצוניים למען נסיעות שקטות ונינוחות יותר וכן עם מערכת סינון אוויר חדשה לאויר נעים ונקי יותר ליושבים ברכב.

ריינג' רובר ולאר המחודש הינו עכשיו נחשק יותר מתמיד, עמיד יותר וחכם יותר עם התוספת ההיברידית חשמלית למערך ההנעה שלו יחד עם מערכת מולטימדיה וטכנולוגיה מתקדמות ומאפייני עיצוב חדשים

רכב ה – SUV היוקרתי בגודל בינוני, הממוצב בין ריינג' רובר איווק לבין הריינג' רובר ספורט בהיצע הרכבים של ריינג' רובר, מציע ללקוחות את האיזון המושלם של עיצוב וטכנולוגיה – כעת עם כוח חשמלי.

מנוע ה2.0 ליטר בנזין בעל 4 צילינדרים המשולב חשמל עם 400 כוחות סוס ומומנט של 64 קג"מ מציע נסיעה חלקה ומעודנת. המנוע משלב 300 כ"ס ממנוע הבנזין שלו יחד עם סוללה בעלת 105 קילו וואט עם האצה מרשימה של 0-100 קמ"ש ב5.4 שניות בלבד.

סוללת ליתיום-איון  בגודל 17.1 וואט  הממוקמת מתחת למושב האחורי הינה בעלת יכולת טעינה של 80% כבר בחצי שעה בשימוש במטען מהיר או טעינה במשך שעה וארבעים דקות בשימוש במטען רגיל בעוצמה של  7 קילו וואט.

בעת מצב נסיעה חשמלי קיימת אפס פליטת מזהמים, עם טווח נסיעה מרשים של 53 ק"מ (נתוני מעבדת יצרן).

משפחה חדשה של מנועי 3.0 ליטר – 6 צילינדרים בטור ממשפחת  INGENIUM אף היא מצטרפת לראשונה לריינג' רובר ולאר. הדור החדש של מנועי דיזל ובנזין, נעימים ויעילים יותר, זמינים עם טכנולוגיית MHEV בעלת 48 וולט להפחתת צריכת דלק והגברת העידון בנסיעה.

צילום יחצ

המנועים החדשים, אשר פותחו בבית לנד רובר, זמינים בגרסאות: דיזל 300 כוח סוס ובנזין 340 וכן 400 כוח סוס. לרכבים המצוידים במנועים אלו  מתלי אויר המוצעים כסטנדרט.

המנועים החדשים מצוידים בטכנולוגיית MHEV אשר בשילוב סוללה של 48 וולט מאפשרת להשתמש מחדש באנרגיה שנוצרת בעצירות והאטות בכדי לסייע למנוע בעת האצה מחדש וכן  מסייעת למערכת ה STOP/START  לפעול בעידון רב יותר.

מנועי הבנזין החדשים בעלי 340 כ"ס ו400 כ"ס מייצרים מומנט של 48 קג"מ ו-55 קג"מ בהתאמה, כאשר מנוע ה400 כ"ס מאיץ מ 0-100 קמ"ש בזמן מרשים של 5.5 שניות. שני מנועים משתמשים במגדש על חשמלי.

מנוע הדיזל 300 כ"ס מייצר מומנט של 65 קג"מ והאצה של 0-100 קמ"ש ב6.5 שניות עם צריכת דלק של 7.4 ל' ל100 ק"מ ופליטת CO2 194 (גרם/ק"מ).  שילוב של מערך מגדשי הטורבו עם מערכת ניקוי הופכים אותו לאחד ממנועי הטורבו הנקיים המובילים בעולם.

מנוע הדיזל החדש עומד בסטנדרטים של RDE2 (REAL DRIVING EMISSION STEP2) ו – EURO6  עם טכנולוגיית MHEV בעלת כוח של 48 וולט המייעלת את צריכת הדלק ברכב. כתוצאה מכך, מנוע הדיזל החדש, המצוי כעת גם ברכבי ריינג' רובר וריינג' רובר ספורט, הינו אחד ממנועי הדיזל הנקיים המובילים בעולם.

בנוסף, מוצעים מנועי 4 צילינדר מסידרת INGENIUM, בנזין 250 כ"ס, ודיזל 204 כ"ס.

לולאר עיצוב מינימליסטי המודגש עם מסכים דיגיטליים מובנים אשר מותאמים בצורה מושלמת למערכת המולטימדיה הראשונה במעלה המוצעת ברכב, Pivi  ו – Pivi Pro. המערכת החכמה והאינטואיטיבית המוצעת כ – Pivi Pro ברמת גימור S ומעלה ומחוללת מהפכה בחוויה הדיגיטלית בוולאר.

מערכת Pivi מעוצבת תחת עיקרון בולט של נוחות והקלה על המשתמש בעזרת ממשק פשוט המפחית את מעורבות הנהג ובכך מגביר את הבטיחות. תצוגה ממוקדת ומהירות תגובה גבוהה מאופשרות הודות לארכיטקטורה חשמלית חכמה מתחת לפני השטח, המבטיחה כי המסכים ומערכת הניווט זמינים לנהג בתוך שניות אחדות מההדלקה וזאת הודות גם למקור כוח מהימן. הלקוח יכול לעדכן גירסה ברכבו "אונליין" ומבלי להגיע במיוחד למרכז השירות. חיבור ישיר למקור הנתונים, מאפשר ללקוחות גישה למפות, אפליקציות ותוכנות הרכב העדכניות ביותר עם עדכונים המתואמים מבעוד מועד, בזמן הנוח להם ועל ידי לחיצת כפתור.

צילום יחצ

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה