עמוד הבית » מרקים בטעמי מזרח, סוכר דק, ברנפלקס ללא סוכר, פינוק שייק חורפי

מרקים בטעמי מזרח, סוכר דק, ברנפלקס ללא סוכר, פינוק שייק חורפי

מרק תאילנדי פיקנטי גדול קנור צילום:סטודיו 0304

מרקים טעימים מהמזרח

המותג "קנור" מרחיב  את סדרת המרקים המוכנים ומשיק את "טעמים מהמזרח" מרק תאילנדי פיקנטי (בשני גדלים) ומרק ווייטנאמי פיקנטי.

המרקים ללא צבעי מאכל, ללא תוספת חומר משמר וללא מונוסודיום גלוטומט. כמו כן המרקים ללא מדבקות אדומות. השפים של קנור ישראל פיתחו את המוצרים במטרה להקל על הבישול הביתי ולסייע לכל אחד להעשיר את התפריט ברכיבים איכותיים וטעימים.

מרק וייאטנמי פיקנטי קנור צילום: סטודיו 0304

מחירים:

מרק קטן 50 גרם– 4-6 ₪ ליחידה

מרק גדול 65 גרם -11-13 ₪ ליחידה

(יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן אשר נקבע ע"י הרשתות) כשר, ניתן להשיג ברשתות השיווק

נסיינית המערכת: שהקרירות מגיע למפתן הדלת אני אוהבת לשתות מרק חם מנחם, מרגיע התכנסות פנימית, כיף ונעים. לאוהבי מאכלים מהמזרח התיכון לשים לב אין סימון אדום! זוהי גרסה טובה. טעים

סוכר דק דק

סוגת" מחזירה את "סוכר דק דק", המתמוסס בקלות ומושלם להכנת משקאות חמים וקרים, מרנגים וקינוחים מפנקים בעלי מרקם קליל ואוורירי. הסוכר נטחן לאבקה ומעורב במעט עמילן למניעת גושים. הוא למעשה סוכר דקיק, בעל גבישים קטנים ועדינים, במרקם רך ואוורירי יותר מזה של הסוכר הרגיל. לראשונה משיקה גם גרסה של סוכר חום דמררה דק דק, העשיר בארומה הודות לתוספת מולסה (סירופ הנוצר במהלך בישול מיץ קנה סוכר בעת זיקוק הסוכר הלבן ) אשר עוטפת כל גרגיר וגרגיר.

מכיוון שהגבישים שלו קטנים בהרבה משל הסוכר המוכר, הסוכר הדק מתמוסס בקלות גם במשקאות קרים ומאכלים שאינם עוברים תהליך של חימום, בארוחת בוקר של דגנים, וכמובן מתמוסס במהירות במשקאות חמים.

סוכר מצטיין בהכנת קצפות ומרנגים, שיקבלו ברק ומרקם תפוח ואוורירי, ובקונדיטוריה הוא משמש להכנת בצקים, סוגי מוס שונים, סופלה ובלילות רכות, כך שלא במקרה הוא נקרא באנגלית גם Baking Sugar. בנוסף, הסוכר הדק מושלם לפיזור על פירות, עוגות, עוגיות ודגני בוקר, ויעניק להם מתיקות במרקם עדין.

סוכר דק דק של סוגת. צילום:סוגת

הסוכר נטחן בבית הזיקוק בקריית גת ונארז באריזת צנצנת נוחה לשימוש, מעוצבת וצבעונית במשקל 500 גרם.

ניתן למצוא במדפי המרכולים ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: סוכר דק נוח לעבוד עימו במטבח, באפיה הנוחות לסוכר דק הינו חשוב, בבלילה של עוגה, הכנת עוגיות עם חמאה, הסוכר נמס בצורה נכונה והטעמים מורגשים בקינוחים ובכלל המתיקות נכונה. אהבתי והצורך במטבח לשימוש במוצר ראוי, רצה להכין לביבות מתוקות עם סוכר דק. חג שמח.

ברנפלקס ללא תוספת סוכר

תלמה מרחיבה את סדרת דגני הבוקר עם ברנפלקס ללא תוספת סוכר בטעם דבש ובתוספת שקדים. המוצר מכיל דגנים מלאים, סיבים תזונתיים וכ- 103 קלוריות למנה (30 גר')  המוצרים נותנים מענה אמיתי לצורך בארוחת בוקר קלה ומשביעה, המכילה כמות קלוריות מתונה למנה וללא התפשרות על הטעם. מתאימים במיוחד בשילוב עם יוגורט, חלב או תחליף חלב. ולאקסטרה טעם ניתן לשלב גם פירות, שיבולת שועל או כל תוספת שאוהבים.

ברנפלקס בטעם דבש בתוספת שקדים צילום:יחצ

מחיר המוצר בין 21-24 ₪ (וניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן אשר נקבע ע"י הרשתות)

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

נסיינית המערכת: פתיחת הבוקר לפני יציאה לעיסוקים או לעבודה עם ברנפלקס ללא סוכר תורמת ללא ספק בבריאות, בשובע ובמגוון שילובים שאנו אוהבים.

מנה חמה רייס נודלס

מוצר חדשני לאוהבי החוויה האסיאתית בשלושה טעמים.

הסדרה החדשה  מציעה מגוון מוצרים המבוססים לראשונה על אטריות אורז, בעלי מרקם חדש ואיכותי שלא קיים בשוק התבשילים האישיים. מוצר חדשני, פרימיומי הפונה לקהל הצרכנים הקבוע של שוק התבשילים האישיים (בעיקר צעירים ובני נוער), אך גם לקהל צרכנים חדש שמחפש פתרון לארוחה אישית מהירה יותר מגוונת ומשודרגת.

הסדרת מושקת בשלושה טעמים מובילים:

  • נודלס אורז בסגנון מוקפץ עוף פטריות
  • נודלס אורז ברוטב קארי צהוב
  • נודלס אורז ברוטב סויה בסגנון סיני- מהדורה מוגבלת
מנה חמה רייס נודלס צילום:סטודיו אסם

המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים.

בכשרות חתם סופר, להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: מנה חמה אהובה בארץ, נוחה וקלה לשימוש ניתן לקחת אותה לכל מקום, תלמידים בבית הספר יכולים להנות מהמוצר והשינוי טעמים אסתייתים לאוהבי המטבח המזרח הרחוק.תכל'ס מוצר לא מתפשר.

סדרת SHAKE YOUR BODY

תחליבי רחצה חדשים מסדרת SHAKE YOUR BODY- בניחוחות שייקים חורפיים מפנקים ומענגים במיוחד – למקלחת חוויתית מתמיד.  תחליבי הרחצה בעלי נוסחה העשירה, מסייעת בהזנת העור בלחות ומכילה מרכיבי ניקוי עדינים המעניקים לעור גמישות ומראה עור בריא ומטופח.

הסדרה מכילה:

  • תחליב רחצה פינוק בניחוח של שייק קרם וניל, פרלינים ואגוזים, קרמי ומלטף.
  • תחליב רחצה פינוק בניחוח של שייק מייפל, פולי קקאו ופרלינים, עשיר ומפנק.
  • תחליב רחצה פינוק בניחוח של שייק שוקולד חלב, קרמל ועוגיות, מתקתק ומענג.

 

מחיר המוצר בין 7-10 ₪ (יוניליוור אינה קובעת את המחיר הסופי לצרכן אשר נקבע ע"י הרשתות).

נסיינית המערכת: אהבה לשוקולד הוא אין סופי, התחליף בעל ניחוח שוקולדי מתקתק דרמטי, לא מעיק ומודרני, מותיר את עור הגוף רך ולחותי.