עמוד הבית » משקה אורגני מכיל פרי, מים וגז

משקה אורגני מכיל פרי, מים וגז

גרופר מוגז טבעי צילום: יחצ
עם השנים תחום המשקאות הקלים הולך ופוחת אל מול צריכת הצרכן הישראלי ובעולם. החשיבות לחיים בריאים הכולל: ספורט, אוכל, שינה מוצרי אכילה ללא סוכר זו לא קלישאה אלא שינוי בתפיסת חשיבתו של הישראלי החדש.מהיום גרופר יוצאת לכבוש את הארץ עם המשקה המוגז ללא תוספת סוכר

חברת "גרופר" השיקה (24.03.22) את המשקה הקליל האולטימטיבי בתחום המשקאות הממותקים בארץ. המותג הוקם לפני ארבע שנים.2017 הרעיון נרקם. והחלו לחשוב על אב טיפוס. לירון קופר ויובל גרודק היזמים מסבירים: "אנחנו עברנו לעולם של צריכה חיים בריא, חיפשנו משקה מוגז אך לא מצאנו  משהו שעונה על הצרכים שלנו. והחלו בפיתוח המוצר, תוך כדי חברו לשחקן עופר שכטר שמגיע מעולם הבריאות אוכל טבעוני ועופר יכול להביא לצרכן את שינוי התודעתי לאורך חיים בריא". המשקה מיוצר בהולנד ופולין והותאמו לחיך הישראלי.

2021 יצאו עם המוצרים לעולם וגיוס המונים ההון הראשוני גויס באמצעות הדסטארט שבמסגרתו נמכרו מאות אלפי בקבוקים והמשיך בגיוס הון ושותפים לדרך באמצעות FundIt במסגרתו גויסו 4 מיליון ש״ח בתמורה למניות . כחצי שנה בלבד מאז עלה למדפים, גרופר נמכר היום במעל ל-1500 נקודות מכירה.

צילום: נעמה משיח כהן

שוק המשקאות ממותקים בארץ

השוק בישראל מונה כ-23,000 נקודות מכירה פוטנציאליות, עם צריכה חודשית אישית העומדת על כחצי מיליון משקאות. על פי נתוני נילסן, שוק ה1.3 מיליארד שקל בשוק המשקאות המוגזים. שוק המשקאות המוגזים הצבעוניים (שאינם סודה או קולה) מראה ירידה של 3.2% בהיקף המכירות וירידה של 5.6% בהיקף הליטרים וההנחה לכך שהצרכן חשוב לו ורוצה להחזיק בביתו משקאות בריאים ולא עתירי סוכר וקלוריות. השנה מתעדים להגיע ל3,500 נקודות מכירה.

מודל הערכים נגישות כלכלית ופיזית פותח המוצר פרמיום. אך רצונם של היזמים להתמודד מול המתחרים בשוק והנגיש את המחיר לכל כיס. היום הצרכן יודע להסתכל על התווית לראות את כמות הסוכר, קלוריות, הספקים אשר עובדים עם גרופר עוסקים בקיימות ניצול אנרגיה. פקק הבקבוק נפתח ללא צורך בפותחן.

גרופר מכיל

מכיל 50% פרי, מים, גז ולא מעבר. המשקה מביא בשורה אמתית לצרכנים בישראל ואלטרנטיבה בריאה לאורך חיים בריא למי שצורך משקאות קלים ומוגזים, במציאות בה השוק נשלט ע״י חברות המשקאות. זהו  מוצר חדשני בועט, הנראות שלו שונה צעיר ורענן , המוצר נותן תחושה צעירה המתבטא גם בשמות הטעמים. המשקה ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח, כשרות מהדרין ללא סימון אדום וללא גלוטן

מגיע בשלושה טעמים : תפוזזה – תפוז דם דומדמניות, תפוחחה – תפוח אננס ולימוננדה – לימון ליים.

צילום: נעמה משיח כהן

המחיר: 9 ש"ח לבקבוק בנפח 330 מ"מ

הוספת תגובה

הוספת תגובה