עמוד הבית » מתחם קניות חדש לחיות מחמד

מתחם קניות חדש לחיות מחמד

PETBEST_סופרמקט למזון חיות מחמד_ צילום טל בדרק
מתחם קניות על שטח של 700 מטרים ומציע חוויית קניה נעימה עם דגש על מזון מותאם לחברים הטובים ביותר של האדם , אפשרות למשלוחים חינם .

Pet-Best (פט-בסט), הינו סופר המושק בימים אלו בהרצליה, מציג קונספט חדש ובידול בחוויית הלקוח. לצד עיצוב חנות הייחודי הנותן תחושה כאילו הגענו לאחת הסוואנות של אפריקה, כולל מותגים הבינלאומיים הבולטים בקטגוריות המזון לכלבים, חתולים, זוחלים ומכרסמים, עם מגוון  של מוצרים משלימים בקטגוריות טיפוח, אילוף, ופנאי לבעלי חיים בהן: Nature Protection, Petex, Advance, Instinct, go!, Now, Blue Valley, ועוד.

החנות ממוקמת  על ציר תחבורה מרכזי (הרצליה, צומת כפר שמריהו) הופך אותה לנקודה נגישה המשתלבת בסידורי היומיום, כולל חניה צמודה.

Pet-Best הינו חלק מקבוצת גג לחיות אשר פועלת קרוב ל 20 שנה, ביבוא ושיווק של מגוון מותגים בתחום, ומפעילה מרכז ארצי למכירת ציוד לבעלי חיים ברעננה.

קטגוריות המזון לחיות לבדה מגלגלת על פי הערכות קרוב למיליארד שח' בשנה, כאשר בשנים האחרונות חלה מידי שנה צמיחה משמעותית של בין 4-7%. בנוסף למזון, סל הקניות לחיית מחמד כולל גם פריטים נוספים בהם: קוסמטיקה, פנאי, היגיינה, אילוף, מיטות ומזרנים ומשטחי מרבץ, כלי אוכל, מלונות מנשאים מזון רפואי ועוד.

צילום טל בדרק

בנוסף לחברה  אתר און –ליין למכירת ציוד לבעלי חיים, אך הסופרמרקט החדש Pet-Best מייצג גישה שונה של השקעה בחוויית קנייה פיזית, עם עגלות קניה, מיזוג אוויר, וסחורה מסודרת ומתויגת באופן נגיש. זאת, כחוויה משלימה לאתר המכירה מקוונן אשר מציע הזמנות מוצרים און-ליין תוך קבלת יעוץ מקצועי והפעלת מערך משלוחים רחב כמעט לכל חלקי הארץ, תוך מספר שעות וללא תשלום נוסף .

צילום נעמה משיח כהן

"בשנים האחרונות, הלך והתרחב תחום הציוד והמזון לבעלי חיים במונחי מגוון ובמונחי היקף. לצד המוצרים הבסיסיים ישנם הרבה פתרונות ייעודיים לבעיות וצרכים , מה שמצריך חנות פיזית אשר מציגה את מכלול הפתרונות והמותגים, ואליה יכולים הצרכנים להגיע ולהתייעץ, לקבלת התאמה מדויקת  לתפיסתנו", מספר גדי עידן, מבעלי הקבוצה, "אנחנו בקבוצת גג לחיות מאמינים כי על מנת לייצר אמינות בתחום חשוב להציע שירות בשלושה ערוצים במקביל: חנויות פיזיות, מוקד טלפוני מקצועי, ואתר און ליין מגוון עם שירות משלוחים מהיר מאחוריו".

Pet-Best, המעפילים 3, הרצליה- כפר שמריהו, משלוחים חינם בפריסה ארצית

www.petbest.co.il טלפון: 3647*