עמוד הבית » ציוד אבטחה ותקשורת באינטרנט

ציוד אבטחה ותקשורת באינטרנט

צילום FREEPIK
עולם העסקים עבר טלטלה רבתי בשני העשורים האחרונים. עד לפני כמה שנים מרבית העסקאות התבצעו בצורה פרונטאלית, או באמצעות הטלפון.

נכון לשנת 2020 המגמה התהפכה והרוב המכריע של עסקאות מתבצע באמצעות האינטרנט. גם תחומים שעד לא מכבר שמרו על התנהלות מסורתית, כמו תחום המזון, עברו שינויים משמעותיים. התפרצות מגפת הקורונה רק העצימה את התהליכים הללו. אחד התחומים שבהם ההתקדמות מורגשת יותר מהממוצע הוא תחום ציוד האבטחה והתקשורת באינטרנט. מהו בעצם ציוד אבטחה ותקשורת ולמה הוא כל כך חשוב? היכן ניתן להשיג ציוד מיגון לקורונה שיאפשר לבעלי עסקים לנהל אותם תוך שמירה על הבטיחות של הלקוחות ושל העובדים כאחד? להלן התשובות.

ציוד אבטחה ותקשורת והחשיבות שלו

כאשר מדברים על ציוד אבטחה ותקשורת באינטרנט, הכוונה היא לכלל הציוד והפריטים שנועדו להגן על עסקים ועל בתים פרטיים מפני פריצה וגניבות. באתר ZBM אפשר למצוא מגוון רחב של מוצרים כאלה, החל ממערכות אזעקה מתוחכמות לבית או לעסק וכלה במצלמות אבטחה שיתעדו את כל מה שקורה בשטח שהן מכסות. מערכת אזעקה מתוחכמת נועדה לשדר אותות אזעקה למקומות שנקבעו מראש, אם היא מזהה כניסה חריגה לבית או לעסק או תנועה חריגה בזמן שאיש לא אמור להיות שם. המערכות כאמור לעיל משלבות סדרה של חיישנים, שחלקם מגיבים לתנועה וחלקם מגיבים למכה או לזעזוע. בנוסף, מצלמות אבטחה מתעדות את כלל התנועות במרחב המוגן. בעסקים, התקנת מערכת אזעקה וחיבור למוקד מצוקה הם בגדר חובה, שכן בהעדרם לא ניתן לבטח את העסק. חנויות תכשיטים וכן מלטשות יהלומים כלל אינם יכולים לקבל את אישור המשטרה לפעול בהעדר מערכות מהסוג האמור.

ציוד מיגון לקורונה והחשיבות שלו

התפרצות מגפת הקורונה שינתה לחלוטין את ההתנהלות העסקית. נכון להיום, ההנחיות מחייבות כל עסק לבדוק את החום של כל מי שנכנס אליו. בנוסף, על בעלי העסקים לנטר בכל זמן נתון את מספר האנשים הנוכחים בעסק. ציוד מיגון לקורונה כולל, לפיכך, מגוון רחב של פריטים. עם הפריטים הללו ניתן למנות מצלמות תרמיות למדידה מהירה ויעילה של טמפרטורה וכן מצלמות המסוגלות לספור את הנוכחים ולהתריע במקרה שהמספר גבוה מהנדרש על פי ההנחיות החדשות. בנוסף כולל ציוד כאמור מגוון מסכות, כפפות ומוצרי היגיינה אחרים. זאת, נוסף על אלכוג'ל, מגבוני חיטוי וערכות המיועדות לשמירת הניקיון על גבי מדפים ומשטחים קטנים כגדולים. צרו קשר כבר כעת והמומחים של ZBM יסייעו לכם לבחור את המוצרים המתאימים ביותר עבורכם.

הוספת תגובה

הוספת תגובה