עמוד הבית » תקלות הדורשות תיקון מחשבים ניידים וכיצד לטפל בהן?

תקלות הדורשות תיקון מחשבים ניידים וכיצד לטפל בהן?

צילום: PIXABAY
מה היינו עושים בלי המחשבים שלנו? טוב, האמת היא שהתשובה על כך די פשוטה; היינו מתנהלים כרגיל כפי שהתנהלו החיים בעבר, ללא המחשבים. אבל למה שמישהו ירצה לדמיין עולם שכזה? הרי המחשבים הם יד ימין שלנו, מאפשרים לנו לעשות כל כך הרבה. וכשהם מתקלקלים?

או-אה, מלחמת עולם. למרבה המזל, תיקון מחשבים ניידים או נייחים, מתאפשר בזכות מעבדות מתקדמות ומקצועיות שמציעות תפריט טיפולים ותיקונים המותאם לכל מחשב והצרכים שלו.

תיקון מחשבים ניידים – איך למנוע זאת?

הכוונה היא לא למניעת התיקון עצמו, אלא את הצורך של תיקון מחשבים ניידים מלכתחילה, על ידי פעולות ששומרות על המחשב ומאריכות את חייו. הנה כמה דוגמאות:

  • תנקו את המחשב שלכם – אנחנו יודעים שאבק מצטבר במהירות, ועד כמה הוא יכול לפגוע במחשב שלנו ברגע שהוא חודר את כל השכבות שלו. ובכן, לא אם מקפידים לנקות אותו באופן סדיר ותדיר! לפחות פעם פעמיים בשבוע דאגו להעביר מטלית יבשה ולנקות את האבק. אם יש אפשרות להיכנס גם מתחת למקלדת, אפילו טוב יותר!
  • תיזהרו עם הקפה – אין דבר מרגיז יותר מלשתות בנחת את הקפה הראשון בעבודה, ולפתע, ממש לא בכוונה – להפוך את הספל עם הנוזל הרותח ישר על המחשב שלנו. פשוט בשל חוסר תשומת לב. הנוזלים עלולים לחדור אל החלקים הפנימיים במחשב ולגרום לתקלות, קצרים וקורוזיה. לעתים עד להשבתת המחשב לחלוטין.
  • וירוסים – זו לא תמיד פגיעה שתלויה בכם, אבל גם אותה אפשר לנסות למנוע. כל מה שצריך זה להתקין ולעדכן מידי פעם תוכנת אנטי-וירוס מצוינת שתגן על המחשב שלכם מפני האקרים, וירוסים ותוכנות פוגעניות. אל תשכחו להפעיל ניקוי יסודי באמצעות התוכנה מידי פעם, ליתר בטחון.
  • פגיעות חיצוניות – המחשב הנייד שלנו הולך איתנו לכל מקום, מה שמגדיל משמעותית את הסיכוי שייפול לנו מהידיים או להפך, שמשהו ייפול לנו מהידיים עליו! כשהמחשב נפגע מחבטה, הפגיעה לא תמיד נראית לעין ואנחנו עלולים לחשוב שהכל בסדר, עד שמתחילות הבעיות. תיקון מחשבים ניידים משמעותו גם בדיקה וביקורת, המומלצת במיוחד במקרה שהמחשב נפגע מחבטה. רק ליתר בטחון, זה בטח לא יזיק!

אז איך מוצאים את המעבדה שתהפוך לקבועה שלנו?

המחשבים שלנו יקרים לנו מאוד וכאמור, הם מהווים חלק אינטגרלי ביום-יום שלנו ומסייעים לנו לבצע גם פעולות בסיסיות. לכן, התשובה על השאלה הזו דורשת בעיקר סבלנות. מעבדת מחשבים יש בשפע, כך תגלו ברגע שתתחילו לחפש. החכמה היא למצוא את המעבדה המדויקת והנכונה, שבתקווה תהפוך למעבדת הבית שלכם – זו שתגיעו אליה בכל פעם שיידרש תיקון מחשבים ניידים או נייחים. חפשו אחר המלצות וביקורות בסביבתכם, בדקו מהם תחומי ההתמחות של המעבדה המדוברת, מהי רמת שירות הלקוחות וכמה מהר ויעיל נפתרת כל תקלה.