עמוד הבית » מתנות אהבה לא רק ביום אהבה

מתנות אהבה לא רק ביום אהבה

צילום:pexels
ביום שני 14.02 היה חג הולנטין - חג האהבה... ♥️האם שוב קנית ורדים? שוב הזמנת מקום לארוחת ערב מפוארת במקום הרומנטי האהוב עליכם? אני מציעה לכם לעשות משהו אחר.

אני מזמינה אתכם לחגיגה של אינטימיות, אהבה ועונג! אפשר לעשות משהו אחר במקום לבזבז כסף על ורדים שיזרקו אחרי יומיים. תקדישו את תשומת הלב לבן/בת הזוג שלך. זו הזדמנות נהדרת להעניק אהבה זה לזו וגם לעצמנו…המתנות הללו שאנחנו קונים ביום האהבה לא תמיד משפיעות לטובה על הזוגיות שלנו.
אני מציעה לכם 4 מתנות אהבה שבהן תתמלאו באהבה:

1) היום (ובכל יום) תעניקו מחמאות והקשבה אינטימית:
"את יפהפה! את אחת ומיוחדת שלי! אתה סקסי ומרגש! אוהבת את הריח שלך!
תקשיבו להם מקרוב, תסתכלו להם בעיניים נוצצות ומתרגשות, תקבלו אותם בחיוך ממזרי שמרמז על הבאות…

2) היום (ובכל יום) תעיזו יותר!!! ♥️
תכניסו יותר כיף! יותר פאן! יותר ג'וסיות!
אם מה שמדליק אתכם זה לצאת מחדר המיטות ולעשות אהבה בכל מיני מקומות אחרים, בסלון, במרפסת, בחוף הים, בחניון – תעיזו ותעשו את זה, את מה שמדליק אתכם! תעזו להיות פראים וחופשיים ולחגוג את הסקסיות שלכם!

צילום:pexels

3. דייט עם זר לא מוכר ♥️
תגיעו לשבת על הבר לבושים בלבוש מיוחד סקסי. כל אחד מגיע בנפרד מהבית או מהעבודה בשעה שקבעתם. נפגשים על הבר. אתם "לא מכירים" האחד את השנייה. משחקים את עצמכם זרים ולא מוכרים. תבחרו דמות, מקצוע, גיל. הערב אתם משחקים דמות אחרת שהיא לא אתם. האישה מתחילה לפלרטט עם הגבר – הוא לא מושג, הוא זר ולא ידוע! אתם מסיימים את המשקה ויוצאים לסקס פראי מדליק עם גבר ואשה זרים.

4) שיכרון חושים ♥️
זוכרים את הסרט "תשע וחצי שבועות" סצנה ארוטית מטריפה. אז אחד מכם מכסה את העיניים של השני. ומביא את צלחת ההפתעות שהכין לפני כן. קוביות קרח, תותים, קצפת, שוקולד, תפוז, ריבת חלב, גלידה בטעם האהוב. כל מה שבא לכם להאכיל ולגרות את בן/בת הזוג. אתם יכולים להצית אש לוהטת עם העברת קוביית קרח על נקודות עונג בגוף שלו/ה. יש המון דרכים לשחק עם האוכל שלך… תהיו יצירתיים!!!

צילום:pexels

יש לנו את הגוף הארוטי, החושים, הרגשות, נקודות העונג – כל זה זמין לנו כל יום ולא רק בוואלנטיין. קחו שליטה על ההנאה השובבות, העונג בחיים שלכם!
אפשר להעניק הנאה ועונג מבלי שזה עולה כלום חוץ מיצירתיות, נתינה ללא תנאי והתמסרות.

מאת: שרה נגה – יועצת זוגית ומינית ליצירת חיים מלאי אהבה ותשוקה.

הוספת תגובה

הוספת תגובה