עמוד הבית » נגיעה בפסגות הטבע

נגיעה בפסגות הטבע

צילום באדיבות ערוגות
מוצרי ערוגות הוקמה ע"י אסתר לחמן רוקחת, הרבלסטית ובעלת ניסיון בתחום צמחי המרפא ורקחה קוסמטיקה טבעית מאה אחוז אורגנית מן הטבע באיכות גבוהה.

סבון פנים אנטי איג'ינג

מיועד לבעלי עור רגיל- יבש או עור רגיש. הסבון עשוי מפרחי ורד הבר המנקה בעדינות וביסודיות את הפנים, הוא מעושר בתמציות ארומטיות , אשר מגנות על העור ויוצרות אפקט של רעננות בעור, בסבון קיים נוגדי חמצון אנטיאג'נג המאיטים את תהליכי הזדקנות הפנים.

צילום באדיבות ערוגות

מומלץ במיוחד לעור יבש, רגיש או בוגר.

סרום חומצה הילארונית

החומצה מצויה בכל תא בגוף, תפקידה להעביר ערכי תזונה לכל תא ותא. הקולגן קיים באופן טבעי בגוף, והחומצה ההיאלורונית מתחברת אליה  ויוצרת מעין חיזוק איתני בשכבת העור המעניקה  מראה מלא יותר, רענן וחיוני.

ככל שאנו מתבגרות עם הגיל הגוף מייצר פחות חומצה היאלורנית וקולגן ובכך, אנו משתמשות במוצרים עם חומצה הילארונית.
הסרום מחליק קמטים, קמטוטים ויוצר עור בעל גוון אחיד ומראה בריא יותר על ידי מילוי העור בלחות .הסרום עשוי כמרקם ג'ל והוא קליל מאוד.
צילום באדיבות ערוגות
ניתן להשתמש בו בבוקר ובערב ואפילו בימי הקיץ החמים הפוקד את ארצנו. הוא עשוי מ100% רכיבים טבעיים וטבעוניים ומופק מחומרי הגלם  איכותיים.
 משחת פלא

תרכיז צמחי מרפא המספק צורך מיידית בכל בעיות העור אטופיקדרמטטיס, פסוריאזיס, קנדידה, צלקות אחרי ניתוחים, פציעות חתכים אדמומיות גירויים. מכיל דונג אורגני בעל סגולות מרפא מופלאות ותמציות צמחים אורגניות קרי לבנדר, קלנדולה וקמומיל.

צילום ערוגות

המשחה מרגיעה את המקום הנפגע, מאחה ומרפא מהשימוש הראשון.

קרם פעמוני שלג יום

הקרם מכיל פקעות פעמוני שלג המהווה אלטרנטיבה טבעית להזרקות פולשניות בעור הפנים עם תמצית של צמח הטף שעשיר בקולגן וחומצות אמינו. 

צילום באדיבות ערוגות

קרם אנטיאייג׳ינג אפקטיב היוצר מראה צעיר.

חמאת גוף 

חמאת שיאה ייחודית גורמה, המיועדת להזנה עמוקה בלבעלי עור יבש היוצרת עור בריא ומאוזן. החמאה מעושרת בתמציות ורד הבר.

צילום באדיבות ערוגות

ניתן להתאים לרך הנולד ולאם.

נסיינית המערכת: אני בטוחה שאתן שאלות מיוחד בתכשירים הללו? ראשית יש לו את כל התקנים המחמירים גם באירופה, שנית המוצרים מאה אחוז מן הטבע מי שמכירה אותי יודעת עד כמה אני אוהבת מוצרי קוסמטיקה ומנסה הכול עלי העיקר שלא יראו את הקמטים בפנים, אז השקעתי כמה ימים לבדוק ולראות האם הסדרה תורמת לעורי ומשנה את מרקם העור אז הסתכלתי במראה אני יוכולה לומר שהברק חזר לעורי, הוא פחות נראה עייף כמובן, שיש לציין שצריך להתמיד וכל בוקר וערב למרוח ולעסות את הפנים, אני חוזרת לטבע.

הוספת תגובה

הוספת תגובה