עמוד הבית » נירו לוי, ברלד, יובל המבולבל ואסף מור יוסף בסרטוני פרסומת לעסקים קטנים

נירו לוי, ברלד, יובל המבולבל ואסף מור יוסף בסרטוני פרסומת לעסקים קטנים

נירו לוי עם שמוליק ממן צילום יחצ
קואנטין חקירות השיקה קמפיין רשת עם סרטוני וידיאו קומיים בהשתתפות 4 שחקנים מהמצחיקים והמוכשרים בישראל. בסרטון הראשון השתתף ניר (נירו) לוי, בסרטון עצמו ניר מציג בצורה היתולית את הקשיים של להיות סלב ולתפקד במקביל כחוקר פרטי.

בסרטון נוסף השתתף הקומיקאי המוכשר ירון ברלד, בסרטון אולפן קצר, בהשתתפות מנכ"ל החברה שמוליק ממן, ברלד הסביר את העובדה שהוא לא משרד חקירות. טאלנט נוסף שהשתתף בקמפיין של קואנטין חקירות הוא יובל המבולבל, בסרטון זה יובל המבולבל מסביר בהופעת ילדים מדוע כלכך קשה לבלש חשאי לשמור על חשאיות. את סדרת הסרטונים חותם הסטנדאפיסט אסף מור יוסף שמסביר לאשתו שהוא לא יכול לדעת "הכל בעצמו" כי הוא לא בלש.

ירון ברלד עם שמוליק ממן
צילום יחצ

שמוליק ממן, מנכ"ל קואנטין חקירות אמר כי "קיבלנו תגובות רבות וחיוביות על הקמפיין הנוכחי, עבודה נכונה של משרד חקירות היא עבודה הכרחית להתנהלות של עסקים, תיקי גירושין, תביעות ביטוח, הוצאה לפועל ועוד. בתקופה הזו שמחנו לתת במה לחלק קטן מאנשי עולם הבידור שספג בעת הזו מכה לא פשוטה, נירו, ברלד, אסף ויובל העבירו כל אחד את המסרים שלנו בצורה מצוינת, לא כל אחד יכול להיות חוקר פרטי גם מבחינה חוקית וגם מבחינת יכולת".

רונן גודלשטיין, במאי הסרטונים אמר כי "בתקופת הקורונה החיבור בין עסקים קטנים לעסקים הוא הרבה יותר אפשרי ונותן win win  לשני הצדדים". בתקופה הזו מטבע הדברים היינו צריכים להיות מאוד תכליתיים ולבצע את הצילומים בזמן שיא של כחצי שעה לצילום, נירו אפילו חזר אליו הביתה עם ה"נק מייק" מחובר אליו". האמנים ממש העריכו ושמחו לקבל סוף כל סוף עבודה. יובל המבולבל הציע וקיים ובירך את הילדים של כל צוות ההפקה".